Hej. jeg kan ikke hoste i wc3 frozenthrone. Jeg tror jeg sidder bag router. har slået firewallen fra. Jeg kører med trådløst net med fast ip-adresse. HAR prøvet at åbne portene men tror ikke at det lykkedes. nogle der kan hjælpe for har VIRKELIG brug for at kunne hoste når jeg spiller med nogle venner. Håber der er en eller anden der kan hjælpe mig.
har du været inde i din router og tillade alt kommunikation over port 6112?... din router skal muligvis sige den genstarter (så ved du at du har lavet et eller andet)...
prøv at skrive i dit browser vindue (der hvor du skriver "www.hwt.dk "), der skal du skrive fx: 192.168.0.1 (det plejer de at kalde sig selv). Du kan se det under din internet understøttelse (der din egen IP står). Der står så en IP addresse til din standard gateway (det er den du skal intaste i din browser).
Derfra skulle du gerne kunne komme ind (alt efter den adminstrator kode og brugernavn i har på routeren), og finde et sted der hedder security eller sådan noget (find noget der ligner porte, og der står noget med de bare skal igennem, du ved det når du ser det)
#0 Du skal IND på din router, hvad linket til din router er ved jeg ikke, min er fx http://10.0.0.1:2033/ og jeg har en Zxyzel Router og derinde går jeg in under NAT og forwarder port 6112 til 6119 og jeg har kunne hoste i mange år nu efterhånden, så det er ''bare'' det du skal gøre. Søg på portforwarding.com efter din router :) det hele står derinde.. :yes:
Hey. Når jeg har installeret warcraft + frozen throne og skal på battlenet første gang begynder den at dl upgrades. Derefter stopper den på 98% og bliver der 20min.. Kan jeg gøre noget? Har prøvet at reinstall, men hjælper ikke. bruger forresten min vens cd, men min egen cd-key
desvære Kan i ikke være på bnet på sammetid. Det er et eller andet, som den går ind og tjækker koden WC3 også. Tror ikke blizzard har ændret på det. I vil ikke kunne spille sammen over nettet, men nødtil snakke sammen om hvornår i går på bnet.