->#9
Arh.. et V fra eller til. 😳
->#10
"Ej at forglemme, har nVidia også lanceret CUDA, i forbindelse med GTX200, og det kan vise sig, at være lidt et triumfkort - men kun på længere sigt, hvis tilslutningen til teknologien bliver stor. For det ville da være særdeles rart, at kunne bruge sit grafikkort til andet end grafik; videokonvertering eksempelvis. På minussiden, er mangel på HDMI med HD-lyd. Der mangler generelt nytænkning og vi savner en DisplayPort integreret. Denne er dog understøttet af GTX200 - nogle producenter vil muligvis producere kortet med en sådan."
Jeg skriver blot, at CUDA blev lanceret, ifbm. GeForce GTX200-serien. Der står skam ingen steder, at GeForce8 ikke kan det samme. Ikke desto mindre, synes jeg alligevel, at det er et fedt tiltag.
Det er da muligt, at CUDA ikke for alvor vil vinde indpas - ingen kan spå om fremtiden. Men jeg ved da, at man allerede nu, både kan konvertere film med BadaBoom Media Converter, samt køre CUDA-accellereret PhotoShop. Og hvis nVidia smider nok penge efter diverse software, tror jeg godt det kan blive et godt salgsargument.
Men jeg håber da også, at der kommer en åben standard i stedet. :yes: