Opdatering i Vista x64

Software d.  14. oktober. 2008, skrevet af speed six
Vist: 685 gange.

speed

Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2008 18:50:29
Svar/Indlæg:
786/83
Jeg er ny bruger af Vista x64 (havde før Vista x32) og er løbet ind i problemer, når jeg kører Vista update.

Den finder ganske almindeligt en masse opdateringer efter installering af Vista, men når den skal installere disse opdateringer går det galt.

Den bruger laaaaaang tid på at konfigurere opdateringer blot for at ende op med ikke at kunne installere disse.

Er det et problem i kender til?

/Henrik
Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
15-10-2008 07:18:36
Svar/Indlæg:
1978/216
Er det alle sammen, eller bare nogle få af dem??

Har selv x64. nogle gange siger min også at det gider den ikke, men det er nogle ganske få af dem som ikke vil?? fx efter genins af vista.. tro det er fordi der noget af de opdates skal køres alene.. men er ikke sikker. men inden for nogle få timer bliver de så ins alligevel

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
15-10-2008 08:42:25
Svar/Indlæg:
2845/91
Jeg installerede vista ultimate x64 for et par uger siden, jeg hentede sp1 først og derefter kørte jeg fulde updates. Jeg skulle ganske vidst køre nogle små ind rigtig mange gange og jeg gik fra PC'en imens, men jeg tror ikke det var nogle der mislykkes, blot var de nogle der blev nødt til at blive hentet efter de andre.

Så hvis det ikke det er sådan du har gjort det så prøv at hente hele sp1 pakken. 🙂

speed

Elitebruger
Tilføjet:
15-10-2008 11:39:46
Svar/Indlæg:
786/83
Min version af Vista kommer med SP1. Så den er installeret.

Jeg har fået løst de fleste af mine problemer ved at installere hver enkelt opdatering én ad gangen og i en anden rækkefølge end den, der fremgår af update oversigten. Det tog en god rum tid at finde ud af en rækkefølge, som Vista ville acceptere 😕

Den eneste opdatering, jeg ikke kan få installeret, er en opdatering til Explorer. Den kommer med en fejlkode (som jeg ikke kan huske i hovedet). Jeg har søgt efter fejlkoden via google, men der er intet at finde herpå endnu.

/Henrik