Kald mig bare oldschool men har altså kørt Windows siden 3.1 dagene og før det DOS, men faktisk har der ikke været de voldsomme ændringer fra 3.1 til XP sådan i hvordan man betjener systemet, alt var baseret på ikoner, og mange ting har haft cirka samme placering.
[edit] okay Win95 var også en stor ændring, men den var sku også lidt mere effektiv i brug end win3.1(1)
Vista er en stor ændring og var virkelig tung i starten, den er blevet langt bedre.
Men det ender nok med at jeg springer på linux, da jeg bedre kan tilpasse det som jeg vil have det.
Mit største problem med Vista er nok de her nye indstillings menuer, og at man ikke kan sætte det tilbage som det var i 2000, men man har selvfølgeligt også altid kun kunne gå en version tilbage med sådan nogle ting, og det betyder at vi nu sidder med noget der er en pimpet version af XP's standard kontrolpanel. Jeg plejer at bruge classic for der gør det altså noget hurtigere at være mig.
Skal så også lige siges at de indstillinger er temmeligt vigtige for mig da 90% af den tid jeg bruger foran andres computere går med at løse deres problemer. Sjovt har alle dem jeg givet support det sidste halve år kørt Vista... (passer ikke en med XP, som ville have opgraderet hans gamle maskine, dog stadig med XP)