*omfg* - Hvor svært kan det da være at forstå?! 😲 🤣
Jeg prøver lige: I dag, onsdag d. 15/10-08, lancerer Apple deres nye produkter.
Apple plejer at lancere produkter på en tirsdag. Jeg skrev sgu endda datoen for den tidligere lancering af de nye iPods, så selv de dumme kunne være med.
Når det er sagt. Siger det så mere om jer, end det gør om min (Viby) humor? 😲 😛
Om Apple er over-priced eller ej, kan man diskutere til dommedag. Det er fair nok med mig, hvis det kommer fra en med teknisk forstand. Men når det kommer fra en bumset teen, med blåt, rødt, grønt lys ud af kabinettet med vandkøling, mens man i blæserstøjen kan ane en Jenna Haze der stønner for voldsomt, mens fyren wanker den af, sammen med veninden der hedder *.Jpeg til efternavn.
... tjah. Så tror jeg bare at jeg holder min kæft.
Jeg lægger ikke skjul på, at Apple har ramt noget, som de fleste kunne lære noget af. Hvis blot 50 % af dem der sagde, at Apple og Mac Zux (lær dog at stave din perfide idiot), rent faktisk havde prøvet en Mac. Endsige, dem der siger, at Vista stinker, måske havde brugt nogle dage på at arbejde med det. Så ville snakken være en anden.
Selvom jeg elsker Windows Vista meget højt, fordi det fungerer som det gør, så ændrer det ikke på det faktum, at Apple's Mac OS X kom først.
Har man siddet og arbejdet ved en Mac, så indser man hurtigt, at de kan bare noget, man ikke kan på en alm. PC.
Og nå ja. Så er det jo også synd og skam, at man ikke kan game på Mac OS X. Øv øv, hva?! Men, kunne det evt. tænkes, at Mac OS X ikke var rettet mod gaming. Omtrendt lige så meget som en beduin ved om parringsdansen hos den nordatlantiske bæver [Før I går amok med Wiki, så bør jeg nok fortælle, at den findes ikke].
Før I mennesker, der kommer med den slags umodne, infantile og usaglige udtryk, så bør I måske indse, at Verden ikke er indrettet efter jeres ostepopsildelugtende fingre og alting-skal-nævnes-med-betydende-cifre hjerne. Mennesker er forskellige.
Hvis I ikke kan forstå det, kan vi ikke snakke sammen. Hvis I ikke fatter hvad jeg snakker om nu, så vil I aldrig komme til det.
Jeg kan godt lide Apple. Det er der mange andre som kan. Jeg kan godt lide Mac OS X, og ja for helvede. Jeg har en iPod. Kom så. Find høtyv og spejdervand frem!!! 😲
Jeeebuzz quist 🤣