Jeg har også et andet andet problem.
Efter at have installeret CPU-Z, kan jeg se at min core speed kun er på 1995.1 MHz hvor den skulle køre på 2.83 GHz. Jeg kan også se at multiplieren kun står på *6 hvor jeg har læst mig til at den skal stå på *8.5. Derfor skal jeg have lavet multiplieren om til 8.5, men i mit BIOS kan jeg overhovedet ikke finde noget der hedder multiplier? Og spørgsmålet er så om det hele brænder af hvis jeg prøver at sætte multiplieren til 8.5?
Jeg har været inde og tjekke RAM divideren, og den var på 800MHz som Carpman sagde at det skulle være, så det kan ikke have været dét der forårsagede den sorte skærm tidligere.
Desværre har jeg læst mig til at mit bundkort ikke kan ændre på Vcoren, det vil sige at jeg ikke kan give den mere power.
Jeg ved ikke om processoren så har nok power til at kunne komme op på de 2.83 GHz, men i CPU-Z Står der at min core voltages er på 1.136V, ved ikke om det giver jer noget.
Det som Martin.V.R sagde om at PCI -E porten skal låses til 100 kan jeg desværre heller ikke finde noget om i mit BIOS
Håber at i kan hjælpe, for jeg er på bar bund.
Hilsen
Rasmus.