#3, Nej det skulle ikke forstås på den måde. Bare at coolaler plejer at få det ud af hardwaren, som man kan få ud af den. Men det er jo også bare en ES CPU, så hvordan det kommer til at se ud når den går retail, er jo svært at sige.
4# nå så fårstår jeg det beder trode det var sådan en interne joke med de ikke var gode til OC der 😛 men håber da det bliver beder ikke fordi 4ghz er fint men bare med det man er vand til så vil det føles lidt som af gå ned af bake 🙂 men kener da en der fik en QX9650 es et del over 4ghz så det ser lidt skyd ud men man kan jo være uheldi ved ikke om jeg har overset det står der virkelig ikke vilken køling de har brugt
5# 1.72 for 4.2ghz så er det vil ikke alm køling man kan bruge så sådan en på luft komer vil ikke så lang godt nok er det es men man kan jo kun håbe det bliver beder 😕
#2 Haha ja det var lige en ups'er. Er rettet.. 🙂 Kunne ellers være fedt, så gad jeg godt se AMD slå den 😀 Men synes godt nok også det er lidt skuffende hvis 4gHz er omkring det vi kan forvente af de nye extreme processorer... 😕
15# fedt med det link 🙂 syns det er en blanet fornøelse i win rar og encodning var kun dem jeg lige tjket af programer der kalre den sig som forvente beder men vis de 4ghz er lavet på ln2 så er det jo ikke noget de alm kan kome til af bruge til davligt og så vil en QX9770 på 4ghz j o være af fortrake ikke ? og i spil kalre den sig ikke just fantasdisk så lige nu ser jeg ingen grund til af skifte men plnene var nu også mit skule hole noget tid har hørt de komer med 6 kernet intel og 8 kernet så det gelder jeg mig til
Fedt de bruger et 9800gtx. Om man så brugte en E6600 ville man få samme score. Men ja tørt den "nye" teknologi ikke giver 50% mere ydelse i spil. Kan være de skal lave en test med crysis og GTX280 SLI.
http://en.wikipedia.org/wiki/S... Men dette er ikke tilfælde her.... Det er Intel som har voldtaget en iforvejen anvendt forkortelse.... Det er det samme som at bruge RAM til at beskrive Removable Advanced Media eller sådan noget fis (den var fiktiv)..
Intel bruger det til at beskrive; Simultaneous MultiThreading.... Det er en slags hyperthreading, baseret på hvordan ram bliver allokeret, men såvidt mig bekendt, i Intels nye SMT, er det lige netop denne teknologi som gør at 2 threads reelt kan bruge 4 kerner..... Jeg tør ikke gå mere i detaljer, da jeg ikke har læst på stoffet, blot set nogle skitser....
Sidst men ikke mindst, SLET ikke et dumt spørgsmål.... SMT er ikke lige en af de oplagte 😎