jeg havde først en Logitech Lx5 med stor usb modtager (er som ny) så fandt jeg cordless click musen altså topmodellen i lx serien i forbindelse med et lokalt krammermarked til 120 kr som jeg fik lov til at købe til 60 kr men der var så kun musen, lades stationen og 2 originale batterier ikke andet men have jo allerede en original cd så ingen problemer der.
Senere var jeg så heldig at vinde lidt penge på en spille automat, så jeg købte mig en ny mus og selv om jeg ikke spiller så meget så blev den en g7 ikke så mange knapper men meget præcis, lidt stram scroolhjul (stadig) men har aldrig haft problemer med forbindelsen det vil sige når computeren funger som den skal så er forbindelse problemfri.
Jeg ville gerne have haft mulighed for at købe en logitech topmodel mus i forbindelse med merlins udsalg men det lige det, er der nogen på udsalg når jeg er der og hvor meget rabat 25-50 eller 75 % rabat, men så endte det med en logitech mx1100 fordi jeg ville have den mega smarte scrool funktion som er lækker fordi der var kun 6 trin eller et skærm billede op og ned når jeg bruge min g7 enten for lidt eller for meget,det skulle være med batterier (aa typen) da den anden måde med musen i opladeren ikke lige var mig og der skulle kun være et scrool hjul da den der sidder ved tommelfingeren sikker vil ireterre migi længden,selv om musen er lidt tung er det en dejlig præcis mus med mange justerings muligheder og en skjult knap (tommelfingeren) musen kostede 599 og der er ok som standard pris men fås billigere f.eks på nettet men så er der ikke altid en fysisk butik man kan henvende sig til hvis der opstår problemer, forbindelse er problemfri !