Hey Jeg skal have et nyt bundkort. Jeg har valgt at jeg vil have et chipsæt Intel P45. Nu er det det at jeg ved simpelthen ikke hvad det skal være for et. Jeg har altid været glad for Asus men med de seneste kort har jeg læst er mange fejl i. Så er der mange der snakker om at Gigabyte er hver at vælge.
Jeg skal bruge min computer til at game og overclocke på. Hvilken bundkort vil passe til mit behov??
men hvis du gerne vil lege med masvis cf skal du have fat i et x38 x48 eller et foxconn avenger board når det lander som kan køre x16 x16 og ikke x8 x8
hvis du vil have et board med god performance og 2x 16x er et p5e board en mulighed
dfi p45 dk plus er bedre end ders JR, yderligere er de super gode til 1m men thasts it(set fra en overclockers side) til 24/7 usage er der ingen problemer
Tak for svarene. Jeg tror jeg nupper et billigt Asrock P45 bundkort. Har læst nogle test og de er ikke så svage endda. Det ikke kvali som Gigabyte men de slår de store Gigabyte bundkort i visse tests samt at de overclocke til mit behov og så de jo herlig billige:P