Er dette et godt kabinet??

Case-modding d.  19. oktober. 2008, skrevet af benjamin9033
Vist: 540 gange.

benjamin9033

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 12:43:02
Svar/Indlæg:
420/113
Apevia X-Plorer ATXB8KLW-BK - Miditower - ATX - sort
Fundet på getmores hjemmeside:
http://getmore.dk/templates/im...
Skal siges jeg HAR bestilt kabinettet. Men ville da gerne høre folks mening om den. 🙂
deaddevil

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 15:06:24
Svar/Indlæg:
478/75
der er kun et problem ved getmore de er ikke god til at send tingene ud til folk.

jeg bestilt noget hos dem en gang og det er ikke kommer frem endnu.

det er ca. et år siden og skrive til den hvor bliver det af.

Darth

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 15:55:52
Svar/Indlæg:
813/49
Jeg har handlet ved Getmore et par gange, og ingen problemer for mig. Varene er kommet hurtigt frem, og uden det mindste at brokke sig over.

Angående dit valg af kabinet, så er det jo dig der skal bruge det, og se på det, ergo er det fløjtende trekvart, hvad jeg mener om det.
😎
Havde du sagt at du skulle til at bygge en super-støjsvag PC, eller en maskine til noget vildt overclock på luft, så havde jeg da haft en mening om dit valg. Det har jeg selvfølgelig stadigvæk, men medmindre du skal igang med at lave en helt specifik type maskine, så er det jo bare et spørgsmål om personlig smag, og der er der jo kun en der gælder, og det er din egen.

Tillykke med din nye kasse, håber du bliver glad for den. 🙂

benjamin9033

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 16:20:21
Svar/Indlæg:
420/113
Darth Nissan - tak for dit indlæg. Og forstår godt det er min mening der tæller 😉
Det jeg mente var dog, og der er nogen der har personlig erfaring med den. At ledningerne knækker, at farven falmer eller lign. 🙂
Tak, håber oz jeg bliver glad for kabinettet 😛

Walenad

Elitebruger
Tilføjet:
20-10-2008 16:25:55
Svar/Indlæg:
1906/25
Der er ikke PSU med (så vidt jeg kan se).

Der er ikke lyd ud/indgang på forsiden (såfremt man har brug for det).

Men der er da drevpladser nok 😛

hansen2605

Elitebruger
Tilføjet:
20-10-2008 17:00:41
Svar/Indlæg:
2845/99

min erfaring er du får mere end du betaler for..... er et rart kabinet (stilen faldt dog ikk mig ind, men hvad fanden) godt med drevpladser osv...... dog blev det for irriterende at skulle ligge på gulvet og rode efter lydkabler osv så jeg købte et slot til det.... så blev det da også en del pænere plus noget blæserstyring i fronten så var den faktisk udemærket.... dog havde jeg rødt lys i min grundet mit blæser valg, og det syntes jeg da næsten så bedre ud 🙂