Overclocker
Tilføjet:
19-10-2008 16:43:28
Svar/Indlæg:
16/1
Hej.
Jeg invisterede i en ny computer i Juni, en dejlig en, eller det så den ud til at blive da jeg bestilte den.
Setuppen var følgende
Intel Core 2 Duo E8400, 3,0
Club3D GeForce 9800GTX
Asus p5e3 Motherboard
Corsair HX520W PSU
Maxtor 500gb hd o.0 :D
Corsair DDR3 1333 MHZ
Da jeg så fik det samlet kunne computeren så intet gøre overhovedet, hver gang jeg bare prøvede at installer windows crashede den, og cpuen var jo fanme 70 grader eller sådan noget. Så købte jeg mig så en ny køler, (AC Freezer 7 Pro), hvilket der fik den ned på 56 grader ca, men det er stadig det samme problem o.0.
Dette indlæg er skrevet med store tømmermænd, så lad os bare sige at fejl er gratis :D
JEg fik så sendt min processor ind til reperation, men det var jo købt ved getmore, så der gik jo fanme 2 måneder før jeg fik den igen, blev så til sidst så utålmodig at jeg købte mig en ny magen til efter en måned, problemet var det samme igen. Så nu står jeg med 2 processorer hvor problemet stadig er det samme (1 er til salg, der er intet i vejen med dem :D + det skal siges at computeren kørte helt fint med en 2,2 og en 1,8 dual core)
Jeg tænkte så det er sq noget bundkortet, så nu har jeg invisteret mig i et Asus Maximus Extreme - Republic of Gamers. Men problemet er nu bare næsten det samme. Så snart jeg begynder at bruger min computer til noget der bare kræver lidt, så crasher den :/
Jeg er helt på bar grund, er der nogle som kan hjælpe mig her? :)