Den længe ventede filmatisering af spil-serien Max Payne er klar. Men de første anmeldelser er mildest talt ikke begejstrede for resultatet.
Joystiq har en lille metaanmeldelse oppe med nogle citater fra de første anmeldelser af filmen.
Claudia Puig fra USA Today fyre følgende salve af mod filmen:
"Max Payne couldn't be more appropriately named. Sitting through this stylish-looking but derivative, vacuous and bullet-riddled movie inflicts maximum pain."
Pain defined! 🤣
Det ser ikke så lovende ud, men lad os nu se nogle gamere anmelde den film. Måske vurderingen så ser lidt anderledes ud. Vi får se.
Den har i hvert fald fået en blandet modtagelse på IMDB. Men, som med så mange andre film, så er der kun en der kan fortælle mig hvad jeg synes om det. Det er mig selv 🙂
Jeg smutter ind og ser den d. 25, og umiddelbart ser den god ud baseret på traileren. Trailere kan selvfølgelig snyde, men der skal meget til at skuffe mig når det kommer til film 🙂
The Verdict is in the Eye of the Beholder. Fuck da de rådne anmelder, skulle man følge dem fik man jo ikke set alle de gode film eller hørt noget ordenligt musik 😀