Hvor er politiet når man har brug for dem?

Hyggehjørnet d.  19. oktober. 2008, skrevet af NoNig
Vist: 2401 gange.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 18:56:36
Svar/Indlæg:
23132/740
Lige for at slå et par ting fast fra start;

1: Det er en rant.
2: Jeg er IKKE racist.
3: Jeg er på ingen måde antiautoritær (forstået, så de fleste kan være med, sådan at jeg ikke sympatiserer med de dumme møgunger fra Ungeren).

Så er det sagt.

Dernæst, så kommer følgende historie, og I kan læse det som det vil. Det er mestendels ment som en finurlig fundering over hvordan tingene sommetider hænger sammen, og hvordan nogle ting aldrig giver mening.

Men lad historien tage sin begyndelse.

I går aftes, var jeg med en god ven, nede på Toldboden (Århus) og høre musik. Der spillede en masse upcomin' bands, og det kostede kun kr. 40,- at komme ind. Så vi tænkte *what-the-fuck*, og ville få en aften ud af det.

Vi starter hjemme hos mig. Jeg er lige flyttet i lejlighed, så han var officielt min første gæst i den nye domicil. Dertil var der indkøbt grønne goder, som troligt stod og ventede i køleskabet.

Hen på eftermiddagen kommer min kammerat forbi. Vi sidder og drikker lidt, spiller lidt guitar og nørder lidt på MySpace. Da klokken nærmer sig 19:00 begynder vi at begive os af sted. Dog skulle jeg lige have sat lys på cyklen, så det fik vi et par minutter til at gå med (den småfulde undertegnede tabte en lille skrue på gulvet *suk*).

Vi får monteret lys på min gamle havelåge, og kører fra lejligheden ned mod byen. Ved Viby Torv, vil jeg lige købe en pakke smøgere (Q8 *ftw*) inden vi kører videre. Da vi begge skal ind, beslutter vi os for at låse cyklerne, og tage mine lygter af. Man ved jo aldrig hvilken slags irriterende fjolser der kigger forbi.

Så ville skæbnen, at der kiggede to uniformerede fjolser forbi. Da vi har gjort vores indkøb og går ud af kiosken, står der to uniformerede betjente og kigger på vores cykler. Min kammerat er opdraget således, at politiet skal have lidt strøm (læs: provokerende attitude), så han begynder at blive lidt muggen.

Selv i min småbrandert, havde jeg allerede dér regnet ud hvad de stod og kiggede efter. Nemlig lygterne. Dem havde jeg i lommen, det samme gjaldt min kammerat. Da vi går hen imod betjentene, spørger min kammerat lettere ubehøvlet, om der var noget i vejen. De får øje på to fjolser (læs: undertegnede og undertegnedes kammerat), hvoraf den ene er ubarberet, halvlangt hår og med en skummel hue på og den anden bare ligner en klovn med briller.

Betjentene virker ret mugne, og da jeg så samtidig rækker hånden ned i lommen efter cykellygterne, bliver de pludseligt lidt... øhm. Sære i optrækket. De beder os om at træde tilbage, og den ene betjent sætter hånden på sin pistol. Jeg bliver lidt bange, og spørger hvad problemet er.

Nu er sandheden, at jeg er ryger, og jeg havde lige været syg. Så min stemme var lidt raspen i det. Så jeg har sikkert lydt mere gnaven, end det var hensigten, endsige jeg var stadig lidt beruset. Betjenten rækker hånden op foran sig (I ved: "Stop!"-agtigt) og beder os igen træde tilbage.

Min kammerat er nu ved at være lidt pissed, og beder om en forklaring. Vi har ret travlt, og om vi må tage vores cykler. Betjentene spørger, om vi ejer de to cykler, hvilket vi svarer ja til. Om vi ligeledes er klar over, at det er påkrævet med lovmæssige reflekser og lys (cyklerne havde på det tidspunkt korrekte reflekser, men intet lys. De lå jo i vores lommer). Det svarer vi ja til, og forsøger at komme med en forklaring.

Betjentene beder os om at holde mund, og spørger efter navn og andre data. På daværende tidspunkt er jeg ved at være lidt træt af situationen. Vi ville bare gerne videre, og jeg siger, at lygterne ligger i min lomme. Det tror han ikke rigtigt på, og jeg får at vide, at lygterne jo ikke duer til noget i min lomme. Så bliver jeg til gengæld rigtig irriteret. For, hvor fucking dum tror han vi er?

Jeg forklarer så, så roligt jeg kan, at vi er på vej i byen, ville hente smøgere og en hotdog, hvorfor vi pillede lygterne af vores cykler og gik ind i kiosken. Det virker umiddelbart ikke til at de tror på os, men da de ikke har taget os i at cykle uden lys på, kan de ikke gøre så meget.

Vi får lov til at slippe med en "advarsel", og en formaning om, at hvis de mødte os igen, uden lys på, så ville vi få en tur i detentionen (hvilket på ingen mulig måde gav mening, da vi ikke var stærkt påvirkede).

Anyways. Det var aftenens første sjove indfald. Om man vil.

Vi kommer ned til toldboden, og hører noget godt musik. Der ryger lidt inden for vesten, og omkring midnat beslutter vi os for at tage videre. Min kammerat og jeg har nu opbygget det jeg ville kalde for en "behagelig beruselse". Vi var altså ikke spritstive, men langt fra i stand til at føre automobil.

Vi vil lige kigge forbi Escobar, men jeg mangler penge. Så vi cykler op i Ryesgade (gågaden i Århus), for at hæve lidt penge og vil cykle tilbage, over Clemens Bro, for at komme til vores destination. Til dem der ikke ved det, så bliver fliserne/stenene på Ryesgade, allerhelvedes glatte når det har regnet lidt. Kombinerer man det med nedsat reaktionsevne, så er der lagt i ovnen til et uheld.

Det gik også fint nok, indtil vi kom forbi det første kryds (Ryesgade, Sønder Allé). Der var åbenbart en lidt ujævn kantsten der gjorde, at min baglygte faldt af. Jeg lagde godt mærke til det, men i samme øjeblik er der en der råber: "Du tabte noget". Jeg bremser med pedalerne og forbremsen, og ja! Jeg hakker lige ned i gågaden med 20-30 km/t. På mirakuløs vis, så skete der mig intet. Ikke så meget som en hudafskrabning, men ifølge øjenvidner, så det ret voldsomt ud. Der stod også en 5-7 flinke mennesker omkring mig, for at være sikker på der ikke skete mig noget.

... gæt hvem der kiggede forbi?

Yup. De to flinke betjente fra før. En lang enetale om skæbnens ironi, hybris og nemesis (hvilket han tydeligvis ikke havde styr på) senere, fik jeg en formaning om, at jeg bare kunne køre med lys på. I min irritation over hele situationen, fik jeg sagt: "Jamen. Der bliver jo ikke tørvejr, bare fordi jeg har lys på cyklen vel? Er du politibetjent, meterolog eller professor udi oldtidskundskab? Du behersker med stor tydelighed ingen af de tre discipliner".

... Ingen humor, what so ever.

Set i bagklogskabens klare lys, så var det måske heller ikke så klogt sagt. Men jeg var bare ret irriteret over at skulle blive irettesat i en situation der allermest påkrævede lidt selvironi.

De omkringstående begyndte så, i munden på hinanden, at forklare de to betjente hvad der var hændt, og long-story short, min kammerat og jeg fik lov til at køre videre.

Endelig når vi til Escobar, men nu er vi bare sultne og lidt trætte. Så vi køber henholdsvis en burger og en slice, og smutter videre. På vej mod Viby, skal vi lige træde af på naturens vegne. Vi stiller os i ly af en busk, vel ude af andres nysgerrige blikke... Tror vi.

Bag os holder en patruljevogn, og ja. Gøg og Gokke sidder i den.

De træder ud af bilen, og endnu en monolog senere, får vi lov til at gå. Mest med undskyldningen om, at de ikke rigtig gad se på os længere.

Omkring Chr. X's vej, skilles min kammerat og jeg. Han cykler ad en anden vej hjem til sig selv, og jeg fortsætter mod Viby Torv.

Vi råber "Vi ses! Tak for i aften!" og jeg klirrer lidt med ringeklokken. Det er åbenbart tilstrækkelig nok til, at to skaldede og tatoverede idioter, på den anden side råber: "Så stop dog med den larm din bøsserøv!".

Jeg smider en dumsmart bemærkning der lyder ca. sådan her: "Bøsserøv? Mig? Er det ikke jer to der går hånd i hånd?". Det skulle jeg nok ikke have gjort. For pludselig flyver det med Cult Shaker flasker i luften. De rammer [gudskelov] ikke, og jeg hoverer med sætningen: "FLot hva'?! Nej nej nej. Du kalder mig en bøsserøv, og din kæreste og dig kaster som to kællinger. Man skal ikke kaste med flasker, hvis man selv er glas-homo" (jeg har INGEN anelse om hvor det udtryk kom fra).

Så fik den ene af hjerneblødningerne nok. Han begynder at jagte mig, hvilket i og for sig er en ret dum idé, da jeg er på cykel og det på nuværende tidspunkt går ned af bakke.

Han opgiver efter et stykke tid (ca. 2-300 meter) og jeg er i sikker havn.

... se. Dér måtte politibilen gerne komme forbi.

Jeg ville elske dialogen:
Betjenten: "Hvorfor kastede I flasker efter ham?"
Hjerneblødningen: "Han brugte sin ringeklokke"
Betjenten:" Ja?... Øhm. Ok. Se. Jeg har en fin hvid skjorte til dig".

Anyways.

Det endte med at være en alletiders aften, trods alt. Der skete i det mindste noget, og jeg kom uskadt hjem. Men så ved jeg det til en anden gang. Hvis jeg har brug for politiet, promte. Så vil jeg ikke ringe 114 eller råbe "HJÆLP! 😲".

Jeg vil tage lygterne af min cykel, lægge mig på jorden, mens jeg pisser ud over det hele. Så skal de nok være der, som fluer om en lort.

Fortsat god søndag 😀
Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:04:58
Svar/Indlæg:
6181/270
Du kan vidst ikke tåle at tage i byen.
Tror du må blive hjemme fremover 🤣

Hvorfor sagde du lige det til de 2 tumper?

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:05:32
Svar/Indlæg:
5891/423
🤣 🤣 🤣 NoNig...forhelvede 😛 🤣
NoNig hvorfor ville du være en smartass type og kalde nogle sådan noget....For det første.... Det er Viby = chance for WP... for det andet... det var tatorverede typer, som du selv siger 🤣

BTW.. hvorfor skulle du være racist? der er jo ikke noget racistisk ved det der 😴 🤡

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:06:54
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #1

Fordi jeg kan? 😛

-> #2

😛

CF

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:11:16
Svar/Indlæg:
4689/105
Du kan fandme skrive på en måde, som gør historien levende, spændende og hylesjov 🤣

De to politibtjente er sku da også nogle aber. Hvad fanden er der galt i at tage sine cykellygter af, når man "GÅR" fra cyklen? :no:

Det vr fandme en god opsang du gav betjentene da du faldt af cyklen 😲

Selvfølgelig møder du dem flere gange på hele aftenen, men på det ene tidspunkt hvor der faktisk kunne være behov for dem, så er de der ikke 😛

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:13:03
Svar/Indlæg:
3588/418
Det har jo bare været et par betjente som ikke vidste hvad fanden de skulle lave, og derfor udpegede sig 2 ofre som de ville køre på resten af aftenen 🤡

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2008 19:15:17
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg elsker når du skriver om dine eskapader, Allan. ❤ 😛

For helvede nogle idioter de politibetjente. Må ellers sige, at de få gange jeg har snakket med Politiet, har de været helt fine. Men Politiet, har da ikke været for heldige med Gøg og Gokke dér.
Og de afstumpede "hjerneblødninger"-typer du nævner, kender jeg kun alt for godt til. 😕

I øvrigt - "Man skal ikke kaste med flasker, hvis man selv er glas-homo" - PRICELESS. 🤣

Kondichael

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:22:31
Svar/Indlæg:
940/111
Nice historie og lang. xD

Husk at se situationen fra politiets side, så har de jo faktisk ikke gjort noget galt/forkert.

Men igen nice historie.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:27:27
Svar/Indlæg:
5891/423
#7 de napper ham kun flere gange fordi han er Sort 🤡 🤣 🤣 (Allan du ka ta det... jeg er også sort)

"FLot hva'?! Nej nej nej. Du kalder mig en bøsserøv, og din kæreste og dig kaster som to kællinger. Man skal ikke kaste med flasker, hvis man selv er glas-homo

Seriøst.... det er nok en af de bedste sætninger jeg har hørt på dansk 🤣 🤣 😀 🤣

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:31:18
Svar/Indlæg:
2958/84
Jeg kan da godt forstå at du ikke vil ringe 114 hvis du mangler politiet, vi andre bruger 112 😎

CF

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:33:48
Svar/Indlæg:
4689/105
For lige at kritisere politiet og sundhedssystemet:

Her for 4 måneder siden på en bytur, kom min fætter op og tottes med nogle her i Fredericia, og det ender med at der pludselig kommer en bil forbi med 3 mennesker, som kommer ud og banker min fætter gul og blå med alu-bats (nogle af de andre havde åbenbart ringet efter dem).

Med det samme ringer jeg til 112, og forklarer situationen, og de siger at de vil kontakte politiet og sende en ambulance med det samme. Gutterne står og slår på ham i lidt over et minut, og kører så afsted i bilen igen.

Imens min fætter så ligger der med brækkede knogler i hele kroppen venter vi på politiet og en ambulance. Han ligger og tuder, hvilket er forståeligt nok, eftersom vi bageter får at vide at han havde fået 11 knoglebrud, og en kæmpe hjernerystelse.

Da de første 15 min. er gået så ringer vil til dem og spørger hvor fuck i helvede de bliver af? De siger bare at de er på vej og vi bare skal berolige ham. JA DET KAN DE SKU SAGTENS SIGE, MANDEN LIGGER JO OG BLØDER UD AF ALLE KROPSÅBNINGER!

Efter 25 min. ca. ringer vi igen, og de siger det samme.

Efter MEGET LANGE 35-40 min. ringer vi igen, og sjovt nok er de stadig på vej... Jeg begynder så og råbe i telefonen og spørger om de havde tilsendt vogne fra Istanbul eller hvad fanden der sker, og så ligger telefon-damen bare på... 😐

Efter et par minutter kommer politiet så... Lige til tiden!!! Da de ser hvor slemt det er, så kontakter de lige 112 en gang til...

Lige inden der er gået 50 min og min fætter ikke engang kan kommunikere eller noget mere, og bare ligger der, så kommer ambulancen 😲 Vi er jo fandme bange for at han er ved at dø eller noget, så jeg begynder at stå at råbe ad dem (det virkede meget logisk, en hel flaske Morgan og 4 skud Absinth)

De sender ham så på hospitalet, og han får utroligt nok førsteprioritet på skadestuen i kolding. Vi får så at vide at han har hjernerystelse og 11 knogle-brud, og at han kunne have været død hvis han havde ligget der meget længere.

Så var det da godt at de kom så hurtigt frem! :yes: 🤡

Han ligger så i en form for koma i 5 dage før han vågner op igen, med skinner og skruer i hele kroppen.

Long live the danish health-system!

Kondichael

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:34:25
Svar/Indlæg:
940/111
#8 WTF er NoNig sort?

ShowRespect

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2008 19:42:41
Svar/Indlæg:
182/8
Godt du havde en god aften, after all.

Men for fanden, NoNig, du kunner seriøst tjene penge på den måde du skriver på 😀

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:43:16
Svar/Indlæg:
5891/423
#11 se hans profil billed 😛 han er 85'er Inder import 🙂 🤣, men det er vel også ligemeget ikke? 😉
#12 enig... 😳 :yes:

Kondichael

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:51:46
Svar/Indlæg:
940/111
#13 Lol du har ret 🙂, dog staver han bedre end mig, så det gør ham til en af de gode perkere. 🙂

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:52:34
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #4

Jotak, mange tak.

Elsker jo at skrive, og vil gerne gøre det med et glimt i øjet.

Jeg kan også sagtens se det fra deres side. Min kammerat og jeg har, i deres øjne, nok heller ikke være de mest fornuftige mennesker de har mødt den aften. De var i deres gode ret til at "holde øje" med os. Og at vi så støder ind i hinanden flere gange den aften, er vel blot skæbnens ironi.

-> #5

You think? 😛

-> #6

Enig. Jeg samarbejder også gerne med ordensmagten. Men, som du ved. Af og til kan man komme skævt ind på hinanden. Ligesom første jeg mødte Hudd... nå nej 😛

-> #7

Enig. Jeg tilhører typen af mennesker, der mener, at politiet er der for at tjene og beskytte. Ikke undertrykke og irritere. Men den aften, var jeg godt nok lidt træt af de to fjolser.

-> #8

Jotak, mange tak. Synes også der falder et par guldkorn af og til. Man har jo ikke "redigér"-funktionen i det virkelige liv. Selvom det kunne være ret så nice! 😲 😎

-> #9

Se det om en sproglig joke. 114 skulle jo være nummeret direkte til telefonisten. Men det virker ikke, du ved... nevermind. Jow. Jeg kunne lige så vel have skrevet 112 😉

-> #10

Voldsom historie. Men han kommer sig? 😲

-> #11

Mjaeh. Er adopteret fra Indien. Så nok snarere "brunlig". Du ved. Som kagerne.

-> #12

I certainly would like to 😲 😀

-> #13

Yup. Kom til lille Danmark da jeg var 1½ år gammel. Havde skidt i bleen og fløde i fjæset.

Ikke meget har ændret sig siden 😛

-> #14

Undskyld mig, men: "Perker"?! 😐

Vil du da lige vaske din mund, unge mand :no:

Jeg er hverken tyrker, perser, endsige fra mellemøsten. Jeg er ikke agressiv eller provokerende, på en sådan måde, at andre ville opfatte mig som fjendligt. Jeg taler og skriver perfekt dansk (bedre end mange andre "danskere") og jeg ville vove at kalde mig selv for integreret i det danske samfund.

... så, jeg spørger igen: "Perker"?!

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2008 19:52:53
Svar/Indlæg:
14079/622
->#12

Ja han burde næsten blive skribent... eller, nååå jo. 😀 😛

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:54:57
Svar/Indlæg:
20170/383

dit ordvalg ville jeg nok kalde upassende, ikke mindst eftersom du ikke kender Allan.

du er da en nar..

Er du så en af de gode røvhuller ??

ja undskyld mig... idiot kan jeg kun sige 😕

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:55:37
Svar/Indlæg:
5891/423
#14 nåååh ja... HVORFOR PERKER! Skal jeg måske kalde en der staver af helvede til, Spasser? eller mongol?
.......................

Hvis du kendte til lidt "danskhed" så ville du hurtigt finde ud af, at perker er et skændsel ord for folk med anden etnisk baggrund. 😉 Altså.. Nu vil jeg også sige jeg er integreret, og jeg er da også igang med en HTX udd. som 16 årig. :yes:
-----------------------------------------------------------

Ps.. det ville være det samme som, hvis du kom til Kina, og folk ville kalde dig kæmpe hvide svin... så pas på dit ordvalg næste gang... det er jo ikke alle udlændinge der er ballademagere vel?... Der er sku også danskere... 😉

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:56:07
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #16

Jeg hægtede mig nu mere ved flg. del: "...seriøst tjene penge..." - *host* 😀

-> #17 + #18

Rooolig nu. Tror ikke at han mente det sådan 🙂

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 19:59:40
Svar/Indlæg:
20170/383

du har ret, du hører mere under kategorien "en rigtig kammerat" ❤ 🙂 hehe

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:01:16
Svar/Indlæg:
6181/270
Det er kun racister der kalder indvandre for pæreker (perker) 😛

Allan er efter min mening en god dansker dansker uanset hans hudfarve.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:01:37
Svar/Indlæg:
5891/423
#19 😛 🤡 😀

phgn99

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:02:13
Svar/Indlæg:
722/67
Du skriver sku godt NoNig.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:02:35
Svar/Indlæg:
5891/423
Der er også nogle invandrere der kalder sig perkere? åbentbart er de en krydsning mellem persere og tykere 😛

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:03:17
Svar/Indlæg:
5224/222
Typisk af politiet at genere de "forkerte" perkere 🤣 send dem herovre, vi har brug for flere jyder på Nørrebro :yes:

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:04:26
Svar/Indlæg:
6181/270
#24 Nej det kalder man for et "gadekryds" ligesom en hund med mere en 1 race i sig. 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:05:24
Svar/Indlæg:
5891/423
#25 🤡

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2008 20:08:17
Svar/Indlæg:
14079/622
Det er ikke ligefrem politisk korrekt, at sige "perker" nej - og ikke særlig smart heller. Jeg vil da håbe, at "Kondichael" ikke mener det på "dén" måde.

Dog bruger jeg selv ordet "perker" en del. I min verden er det en fællesbetegnelse for små knallert-kørende skaldede småkriminelle, der ikke har noget liv - hudfarven er sådanset totalt underordnet. 🤡 😛

->#19

Hihi 😛

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:08:30
Svar/Indlæg:
5224/222
#27 Ikke noget ondt ment, er forlovet med en af slagsen og er selv udlænding 😀
edit: 🤡

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:12:11
Svar/Indlæg:
7111/480
0# dig og din ven har da godt nok været uheldie men er alser noget af det sjovste jeg har læst og er nu glad for din cykel virket til sidst tro ikke det vile have været sjovt vis ham med Cult shaker falskerne have fåget fat på dig 😉

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:12:53
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #20

Uhh ❤ 😛

-> #21

Jeg er Arne Skrydstrup. Så er det sagt. Nej vent.

Jeg er en blanding af Arne, Susanne og Fisse-Ole. Det er nok lidt bedre 😀

-> #23

Tusind tak 😳

-> #24

Det er en sproglig finurlighed. Lidt som at nogle sorte kalder hinanden for "niggere", men det er IKKE i orden, hvis en 'udenforstående' bruger ordet.

-> #25

Skal vi så sende perkerne (dem har vi jo også i Jylland) eller strømerne? Hvem vil du helst af med? 🤣 😛

-> #26

Uha. Det er så farligt det der med ordene "mennesker" og "race" i samme sætning 😉

-> #27

Det støder ikke mig. I mit hoved, så er folk der slår på gamle damer, voldtager piger, myrder, slår ihjel, stjæler og begår vold, pr. definition "perkere".

Det gælder om så de hedder Mustafah, Jørgen eller Fritz. Hvis det er folk der ikke har forstået betydningen af: "Der skal være plads til alle", så burde de være de første der blev sendt til Bornholm, når vi engang sælger øen til Svensken.

England havde fat i noget af det rigtige, da de sendte straffefanger til Australien. Se bare hvor godt det er gået dem. De fik presset de vestlige (europæiske) værdier ned over hovedet på de sorte. Lidt som vi (danskerne) mishandlede Grønland. Begge lande har det fint den dag i dag.

Der er ingen racediskrimination, hate-crime eller folk med afhængigheder. Der er en generel tolerance, og vi elsker alle mennesker. Både perkere, polakker, suttere og homo'er 😉

-> #28

Agreed. Derfor jeg ❤'er dig. Min store owner 😀

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:13:13
Svar/Indlæg:
5891/423
#30 Saoit en rettelse..... sjovt vis ham med Cult shaker falskerne have fåget fat på dig 🤣 🤣 🤣

cineman

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:14:37
Svar/Indlæg:
1297/50
#10 Ja hvor er politiet??!....spørg NoNig 😛 De har jo rigeligt at se til med ham 🤣
Det er bare så trist, at sådan er det mange steder. med forsinket politi. Håber det går bedre med din fætter 😉 .
#0 Har næsten lyst til at sige velkommen til danmark, sådan er det vist er at være af anden etnisk herkomst ( ja det hedder det vist 😛 )i danmark 🤣 😛
Sådan NoNig betjente er sikkert en del af skyld i at de ikke har tid når man skal bruge dem.
Men top dollar skrev, som sædvandelig af NoNig 😀

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:14:47
Svar/Indlæg:
2388/52
haha, kan ikke lade være med at grine - du beskriver det bare step by step så sindssygt godt :b

men de har sikkert kedet sig, eller været nye i faget :)

bliver forhåbentligt ikke selv sådan når jeg kommer i praktik hvis jeg kommer ind på politiskolen :P

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:15:13
Svar/Indlæg:
7111/480
32# mener du mig eller nonig og mig hvorfor det 🙂

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:15:23
Svar/Indlæg:
5891/423
#31 suttere? 😲

season88

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:17:03
Svar/Indlæg:
1221/95
#0 Jeg elsker dig mann!!!!! 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:17:09
Svar/Indlæg:
5891/423
#35 læs det du skrev i 30 og mit i 32 så forstår du 🙂 🤣
Det var ikke en rigtig "rettelse" bare et indskyd 😉

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:17:53
Svar/Indlæg:
7111/480
lige en ting den måde som du beskiver det på kune ikke være gjrot beder er jo lige så godt som vis nolge har set Harold & Kumar Go to White Castle eller nr 2 det er jo sådane syge ting som nomalt bare ikke sker 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:18:09
Svar/Indlæg:
5891/423
#37 nu bliver jeg bange for dig season88 😛 🤣 😲

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:19:17
Svar/Indlæg:
5891/423
#39 Harold and kumar ER VERDENS SJOVESTE FILM... og det passer godt på NoNig da Kumar er Inder og Harold er kinøjser 😛 🤣

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:19:24
Svar/Indlæg:
7111/480
38# ok har rete mit 30# med hjælp fra dig håber det er ok 😉

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:20:44
Svar/Indlæg:
5891/423
#42 Saiot du forstår det ikke 😛 Det var et indskyd fra sidelinien 🙂 det var en slags joke 😛 🙂

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2008 20:22:21
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg forstod den altså heller ikke. 😀

Åh jeg elsker de her OT-tråde 🤣

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:23:37
Svar/Indlæg:
7111/480
43# nej fåstår den sku ikke men er også sent 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:23:39
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #32

Hedder det ikke "cult shaker"? Har I unge mennesker fundet på et eller andet slang-ord, som gamle sutter som mig ikke forstår? 😳

-> #33

Jotak. Mange tak. Gør jo hvad man kan. Ofrer gerne min førlighed på at bringe nye og sindssyge historier fra dagens Danmark. Bare kald mig "Station 2, den anden" 🤣

-> #34

Mange tak 🙂

Det gør du sikkert. Ikke noget ondt ment. Men jeg kan nu godt forstå dem. Jeg er bare "uheldig", og ligner en der er voldspsykopat og svært beruset. Ved det ikke. Jeg har aldrig haft bøvl med politiet. Jeg føler mig også "anderledes", hvis jeg går sammen med andre der har en anden hudfarve.

For at være ærlig. Så skammer jeg mig lidt over det. Det gælder også omvendt. Hvis der kommer en flok "indvandrere" gående, så er man lidt ekstra opmærksom og sørger for ikke at få øjenkontakt. Det er pisseuheldigt, for ofte er de pisseflinke.

Det var faktisk også en 4-5 indvandrerdrenge der hjalp mig op, da jeg var væltet på cyklen. Så bliver jeg lidt stolt, men også flov samtidig med. For så modbeviser de bare min opfattelse af hvordan tingene hænger sammen. Det er altid godt at blive positivt overrasket (medmindre det er en AIDS-test naturligvis 😐), men bagefter føler man sig bare lidt dum.

Derfor føler jeg mig faktisk mere "tryg", hvis jeg ser folk som de to idioter med tatoveringerne. For dem kan man genkende på afstand, og nå at skifte spor på cykelstien.

Jeg var selv slem til det, da jeg stod i forretning. Man var altid lidt ekstra opmærksom, når visse "typer" kom ind i butikken. Det er sørgeligt, men sandt. Hvad værre er, når der så rent faktisk manglede ting. Så vidste man altid hvem det var.

Måske derfor at man bliver så overrasket, hvis det er en velopdraget og forkælet "dansk" pige der gør den slags. Det forventer man jo ikke. Men man er så forudindtaget, at man ikke bliver overrasket, hvis det er en 12-årig lømmel, der knap nok taler dansk.

Sad, but true. Men sådan er Verden jo opbygget. Der skal en del til at ændre et førstehåndsindtryk. Om så det gælder en enkelt person eller en hel gruppe. Og hvis den første præsentation man får er; "Pas på ude i Brabrand". Så vil man automatisk være lidt mere på vagt, end hvis man turer rundt i Hammel.

Selvom situationen måske er den omvendte.

Forstå mig ret 🙂

-> #37

Elsker også dig ❤

-> #41

Det er ikke helt galt. Ham er psykopat-betjenten der stopper dem i fodgængerfeltet 🤣

-> #44

Der har været langt imellem dem 😀

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:30:38
Svar/Indlæg:
5891/423
#46 du har vel delvis ret.... Jeg har det på den måde at... De personer som laver alt det skidt, skal sku bare isoleres, og langt væk, hvorefter de bliver sat i behandling... og så er der den gode gruppe... Jeg synes ikke det er Fair, at hvis det er en invandre som virkelig prøver at få dette samfund til at fungere, skal ses nedpå 😕

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:32:49
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #47

Der er mange af dem der læser ret tunge fag. Dem har jeg mindst lige så meget respekt for, som alle andre er arbejder hårdt, for at nå frem i livet 🙂

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:34:18
Svar/Indlæg:
2872/90
#0 fuck en lang smøre men ganske underholdende. 😛

Undskyld mig lige denne jyde raciske udtagelse.. F*** politibetjente fra jydeland ejer bare inden humør.. Eller faktisk det meste af jydelands ældre befolkning + betjente og andre folk som har med de kriminal anstalter at gøre.. 😀

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:38:01
Svar/Indlæg:
1889/115
Hahaha! Genialt timet! 😲 🤣
Den dag glemmer du aldrig, never....

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:38:01
Svar/Indlæg:
5891/423
#49 har pensionister noget med kriminelitet at gøre? 😛

fuck jeg har postet mange posts idag.... 30 tror jeg 😲

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:39:30
Svar/Indlæg:
7111/480
46# er der en spicel grund til du inorader det jeg skriver men svare på det folk svar til mine svar.... 😐 er det fordi du stari er mobset over jeg ikke gav dig ret i din sidste lang hestorie om dit liv.... 😉

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
19-10-2008 20:40:17
Svar/Indlæg:
5363/442
Det var så lige dagens griner (tiltrængt efter desperat at have brugt dagen på desperat at prøve at læse det op man skulle have brugt ferien på...). De betjente skulle da spiddes med en rusten høtyv for at forfølge lovlydige mønsterborgere, som egentlig bare er på vej rundt i nattelivet og udøve deres borgerpligt som natteravne (er sådan jeg læser det 🤣 )

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
19-10-2008 20:40:26
Svar/Indlæg:
5039/109
#31, hvad skal de her ovre på denne dejlige ø?

Det er alt rigeligt vi får af jer jyder. I tager på ferie her ovre hele tiden, det ligger jo så tæt på, i hvert fald i følge nogle danmarks kort 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:44:21
Svar/Indlæg:
5891/423
#52+? 😴

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:45:52
Svar/Indlæg:
3943/44
NoNig - altid tid humor når du skriver off-topic - det burde du næsten gøre noget oftere.
Hvis du bloggede tror jeg seriøst at jeg ville følge med i den.

Men syntes at det meget tit ender med nogle voldsomme diskussioner, når du skriver OT.

Overvejede at skrive en masse om hvor tolerant jeg er, men det lyder altid så helligt, og indvandrene i blokken på den anden side af vejen begynder sku at gå mig på nerverne.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:49:06
Svar/Indlæg:
5891/423
#56 alle invandrerne? og hvorfor 🙂

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:51:10
Svar/Indlæg:
7111/480
55# lige meget det er bare nonig der sur muliger over jeg ikke gav ham ret sidst han srkav noget men må han jo om 🤣

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:52:16
Svar/Indlæg:
2388/52
tak tak :) håber da også jeg kommer ind! ;)
og som jeg skrev i msn her i løbet af ugen, så bliver det nemmeste nok de fysiske prøver - herre gud, dem kan alle jo klare!! :D

men ja, det med (for mit vedkommende) at man har en hang for at hoppe over på den anden side af fortovet, eller lige få en lidt hurtigere hjerterytme hvis der lige kommer en god flok indvandrere forbi en. Okay, det er forkert at ha' det sådan. For det er de færreste der kunne finde på at gøre noget, og langt de fleste er ultra hjælpsomme og omsorgsfulde! Al respekt til dem! de kan vitterligt noget som de fleste danskere ikke kan!

Men men men! der er jo lige den lille kerne af indvandrere - såvel danskere må jeg også lige sige! som ødelæggger det for alle andre :(

som du selv skriver med den lille 12-årige indvandrer knejt som går ind og stjæler i merlin (selv arbejdet der og oplevet det), man bliver ikke synderligt overrasket over det. Har også selv fanget en 14 årig dansk knægt - gal hvor så han bare trist ud da BC fangede ham :P haha.. man kunne også bare se at han havde en DVD-boks med dertilhørende alarm inde under jakken.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:54:12
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #49

Det er nu ret blandet, hvordan folk har det med humor. Nogle har, nogle har ikke. Så er der til gengæld dem, der har den der pinlige "far"-humor, hvor man bare har lyst til at kastrere dem med en blød gummidejskraber 😐

-> #50

Jeg har også skrevet meget af det ned (ud over det jeg har skrevet hér, naturligvis). Jeg går og roder med lidt materiale, og samler mod til en "open-mic"-aften 😳

-> #51

Når krydser de 100 pr. dag, så kan vi snakke "spam" 🤣

-> #53

Sådan som du læser det, var sådan jeg skrev det 😀

-> #54

Og vi skal til gengæld døjes med sindssyge sjællændere, der griller indendøre, ikke sluger tyggegummiet, men sætter det fast under stolen. Generelt bare har mangel på basal viden, som eksempelvis hvad forskellen er på en tyggegummiboble eller elastikprut 🤣 😛

-> #55

Tænkte det samme 😉

-> #56

"Bloggede"? Er det et andet ord for lagengymnastik? 🤣

On the serious side: Takker. Jeg kan ikke gøre for det. Jeg vader i folk med træsko på, og så må folk selv rydde op med en le eller gummihandske. Jeg er ærlig talt ligeglad. Det er lidt rart at se, (nogle) folk, med en vis fornuftssans, tager et standpunkt og forsvarer det til sidste blodsdråbe.

Det kunne være rart at ruske lidt op i det så pacifistiske ignorante lalleglade Danmark. Så man fik øjnene op for, at når indvandrere og rockere skyder på hinanden. Så hjælper det ikke at sende "perkerne" hjem. Rockerne er her stadigvæk.

Jeg er også et meget tolerant menneske. Så derfor forventer jeg også, at når jeg så siger "nu stopper du fandme", så stopper folk. Hvis ikke, tjah, så har situationen to mulige udfald. Noget der til gengæld kan irritere mig voldsomt er, hvis man skal forklare den samme idiot, tingene på samme måde, femten-fucking-gange, og vedkommende så stadig ikke fatter hvad der foregår.

Om så det er udlændinge, 2. generations-polakker eller indfødte danskere, med stam-indavls-tavle tilbage til Chr. d. 4.

Så nej. Det er bestemt en dyd at være tolerant. Selvom jeg ikke altid selv virker sådan, så er det nu også rart at have HWT.dk. Når man har haft en elendig dag, så er det godt lige at logge ind, kigge i forum og få en griner af alle de fjolser der...

Øhh. Nej, nu skal jeg vist også til at passe på 😛

Men, helt alvorligt. Selv det mest tolerante menneske har en grænse. Så springer man en sikring, så viser man blot en ud af to ting.

1: Man er menneskelig, og har en grænse.
2: Man er voldspsykopat, og ved ikke hvor grænsen går.

Jeg bilder mig ind, at jeg hører ind under første kategori. Det er jeg ret sikker på, at det gør du - og mange andre - også. Så man er ikke et skidt menneske, blot fordi man synes dårligt om andre (så længe det har bund i noget reelt, naturligvis 🙂).

-> #57

Mener, at han og nogle venner var ude for en uheldig episode :no:

-> #59

Du skal nok komme ind. Du virker til at være et velfungerende menneske, med en sund retssans. Så det er vel kun den fysiske prøve. Vidensquizzen var jo ikke svær 😛

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:56:43
Svar/Indlæg:
5891/423
#60 hvad ville Pia k ligge under? 🤣 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 20:58:29
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #61

Nynazist?

Gad vide hvorfor hun hader tørklæder:
🤣

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 21:06:39
Svar/Indlæg:
3943/44
#57 det er jo nok kun dem jeg møder af dem.

Men de samme 5 unger bliver ved med at sidde i vores have og ryge. Har skældt dem ud flere gange, og ved at der er mange andre der også har været efter dem.

Og så er der dem som parkere på vores parkeringsplads, vi har cirka 20 pladser, og da vi har på kollegiet har cirka samme antal biler, så ender det jo altid med kaos, når bliver nødt til at parkere midt i det hele fordi der er andre der har nakket vores pladser.
De skal dog bare have det af vide et par gange, og evt. trues med politiet så plejer de at stoppe. Men det kræver jo at man er der når de parkere.

Og så har ungerne der ovre en ide om at når de har ferie så skal der smides bomber i flaske containeren... Pænt træls larm at blive vækket af...

Og så vandrer de bare gennem vores kollegie... når de skal ned på cykelstien, i stedet for at gå fem meter længere, og så ikke genere os.

Men normalt har jeg ikke noget i mod indvandre, men en stor del af dem ovre i blokken er fuldstændigt ligeglade med at kollegiet er for dem som betaler for at bo der, og ikke for at de kan spare fem meter.
Men det var kun et lille udpluk af historier, der er mange flere, og der kommer sikkert også flere til...

Brian

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 21:10:06
Svar/Indlæg:
850/212
0# Hold da kæft

det er lang tid siden jeg har grinet så meget
sig lige til næste gang så vil jeg sgu godt med

Brian

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 21:16:43
Svar/Indlæg:
2388/52
håber jeg da 😛
men jo, så har du da fået den rigtige opfattelse af mig hehe..
nja, snak for dig selv lige med den vidensquiz :P jeg vidste knap halvdelen af svarene :D eller, var det den til journalisthøjskolen jeg ikke rigtigt kunne finde rundt i? kan sgutte huske det :/ men den var også over midnat da vi kiggede på dem :P

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 21:17:00
Svar/Indlæg:
7263/260

Jeg elsker bare når du fyre den forfatter skrivning af der 😛 ❤

Politiet er bare blevet så dumme, jeg kunne skrive flere historier, men så meget plads er der ikke på hwt. De er så blanke de tosser.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 21:37:24
Svar/Indlæg:
2958/84
Indhold fjernet - styr dine ytringer. /Emillos UNDSKYLD! lever vi ikke i et fridt land ? de må brænde biller af, skyde efter hinnanden med skarpt med risko for at ramme uskyldige forbipaserende, men at sige sin mening og sine ytringer nej det må man ikke der er måske nogle der bliver ked af det, ja det gør jeg sku da også når min bil er totalt udbrandt og min 16 mdr. gamle datter bliver skudt i hovedet af et vildtfarendt progegttil og når det så er sagt.

Hvad fanden har Bornholmere gjort siden vi skal straffes med det rakkerpak #31 referer til ?

Nej, det er ikke et frit forum. Der er regler du skal indordne dig under. Ønsker du at ytre dig på "dén" måde, findes der helt andre forums til formålet./Emillos

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 22:19:53
Svar/Indlæg:
2127/11
Super historie Nonig, som altid. jeg er enig med de andre der mener at du bør leve af at skrive. Din stil er genial 🙂

Apropos gruppen af indvandrere man møder på gaden: Sådan har jeg også haft det i ret udbredt grad endda. Har haft sådan en flok aber (aber pga opførsel ikke hudfarve) i røven nogle gange, og det kommer man ikke just til at føle større tillid af. Dem der laver det snot, skulle ha deres egen private ø, hvor de kunne smadre hinanden efter for godt befindende. Fx pisser det mig fuldstændig sort af, at jeg risikerer at blive offer for racismerelateret vold. Hvorfor skulle jeg det? Jeg er absolut ikke racistisk anlagt. Men kunne man nu smide de højreorienterede (og ja, tag gerne Pia og co med for min skyld) ud på en ø, og arkivere racistiske indvandrere samme sted, ville alt være perfekt. Så kunne begge sider være ofre for deres eget lort, og resten af os kunne leve i nogenlunde fordragelighed. Se dét kalder jeg retfærdighed :yes:

Men skægt nok er jeg, for nogle måneder siden, flyttet ind i hvad der tidligere var en slem ghetto. Det siges der i hvert fald. Så nu render jeg rundt blandt sådanne grupper hver dag, uden - for det meste - at tænke en skid over det. Der er sgu noget om det når de siger, at ghettodannelser i høj grad modvirker integrationen. Folk her omkring er generelt flinke og klar på en sludder, men indtil nu har jeg skægt nok talt med klart flest af anden etnisk herkomst. Vi har da også nogle stykker der skulle tæskes med en slimet pik, men dels bor de et stykke fra mig (lidt af ghettodannelsen hænger åbenbart ved), dels passer de alligevel lidt på, idet der er tradition for at man hjælper hinanden, og ikke gider ballademagere, her.

Jeg har nu hele tiden kendt folk af forskellig afstamning, og skelner folk på tankegang og adfærd, ikke nationalitet eller udseende. Men pga de førnævnte uheldige oplevelser med nogle skodører af slagsen, var jeg sgu alligevel blevet lidt for forskræmt ift hvordan virkeligheden hænger sammen. Samme siger flere af de indvandrere jeg kender fra den by jeg boede i (Slagelse) i øvrigt også. Flere af dem har fx også fået på lampen af aberne/perkerne, fx fordi de klarede sig godt i det danske samfund?! Vi taler sgu om vaskeægte skodører her. Skodører der trænger desperat til at lære noget om konsekvenser.

Men: det er jo sandt at der også findes danskere, der er fuldstændig blæst og godnat i låget. Værst erfaringer har jeg med storforbrugere af speed. Det stof kan gøre folk ravende sindssyge, om noget. Det der undrer, og skræmmer, mig mest ved begge kategorier, er det had de ser ud til at være opfyldt af. Nu lyder jeg som en gammel idiot, hvad jeg da også er (38år). Men jeg synes altså ikke man på samme måde hadede uskyldige mennesker førhen. Er det ikke lidt af et modefænomen? Umenneskelighed (nul empati, følelseskulde eller - forladthed) kan jeg forholde mig til. Men jeg har det svært med hadet. No bs, det skræmmer mig.

lang udenoms snak. Tilbage til emnet, bare for at være lidt konservativ for a change 😛

Jeg har det fint med politiet, og stoler generelt på dem. Men man oplever nogle gange at de optræder alt for urimeligt, også uden at man synes at kunne se en årsag til det. Det er dobbelt frustrerende, idet vi jo samtidig alle kender til et utal af historier, hvor de ikke er på pletten. #10's voldsomme historie er et af de bedre eksempler på dette. Jeg håber han klarer sig #10. Det lyder sgu ikke rart det der 😕

Men min personlige holdning er, at NoNig skal man holde øje med, så i min optik kan det ikke blive til andet end at de gjorde hvad de skulle. Folk som Allan bør ikke ha for frie tøjler, da der så bare sker et eller andet sært 😉

Glas-bøssesætningen elskede jeg også. Jeg kan lige se de to fjolser for mig, da du fyrede den af 🤣 Jeg håber dælme ikke at du render på dem en anden gang, da du nemt kunne risikere at få gevaldigt ondt i hatten 😉

Takker for underholdning. Du er sgu en sjov fyr 🙂

morten-turi

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2008 22:36:09
Svar/Indlæg:
924/212
En politimand bongede engang over 50 børn for at køre med lys på cyklen, en tidelig vintermorgen.på vej til skole. 😐 jeg var en af dem 😕

nogle mennesker har en dårlig dag..og så lader de det gå ud over andre :no:

#0 lol, lygter på havelågen? 🤣 så slipper den iværfald for arresten 🤣

xt0m

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 22:37:45
Svar/Indlæg:
2587/91
#0 du burde få dig en blog.. 😉

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2008 22:43:01
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #63

Uha. Jeg kan også en del herfra. Der er også nogle der roder rundt på kollegiets område. Det er vel fair nok, for der er ikke så meget grønt i omegnen. Men kunne forældrene dog ikke lade deres unger blive inden for, når klokken er over 22 ? Det er pissesvært at ligge og sove eller trykke i damen, når en flok møgunger leger uden for vinduet.

Eller at de går og roder i vores storskrald, for at lede efter legetøj?!

-> #64

Hvis du tager turen til Viby J. Bare for en byaften med Allan Tours, så giver jeg sgu en bajer. Men du bliver nok slemt skuffet. Jeg er slet ikke så sjov i virkeligheden 😛

-> #65

Den på DJH kan jeg stadig ikke finde hoved og hale i 😳

-> #66

Jotak. Mange tak 🙂

Husk nu, at politiet er her for at hjælpe og ikke genere. Selvom det ofte kan virke som noget andet, så er de "opdraget" til at være kritiske og på vagt. Lige så irriterende de kan virke, lige så gode er de, når situationen skulle oprinde.

Husk. For hver kritisk ryst, findes der 10 positive 🙂

-> #68

Jotak. Mange tak. Mon du er min efterfølger? Læg venligst mærke til, at jeg ikke nævnte noget om Apple 😛

Spøj til side:

Det er bestemt et indlæg af den mere positive slags. Jeg møder oftest også folk der er venlige og høflige 🙂

-> #69

Han må da have haft en overordentligt dårlig dag, hvis de har fået bøde for at køre med lys på cyklen 😲 🤣

Den sidste del forstod jeg ikke lige 😳

-> #70

Skulle man kalde den: "Allans ensidige brevkasse"? 😀

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
20-10-2008 01:21:13
Svar/Indlæg:
2127/11
#71 Jeg er nu heller ikke sikker på at Apple og uhøvisk optræden overfor ordensmagten, eller for den sags skyld interaktion med tatoverede bøllespirer, hører sammen. Mon ikke Apple ville værdsætte en mere poleret og pæn opførsel? 😉 Omvendt, for nu at vende den en halv omgang: De taler jo selv meget om hvor grønne de er, og hvad er mere grønt end cykling og glas med "grønt" indhold? Der er altid to sider af samme sag i guess 😛

Mht at skulle kunne blive din efterfølger: Njae, de sko kan jeg vist ikke udfylde. Det skal understreges at der ikke her tales om skostr. som i skostr. der skulle være sammenlignelig med en vis anden del af en mandekrop 😛 Men man gør vel sit bedste 🙂

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
20-10-2008 01:24:20
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #72

*ROFL* -> "... at der ikke her tales om skostr. som i skostr. der skulle være sammenlignelig med en vis anden del af en mandekrop ... Men man gør vel sit bedste" 🤣 🤣 🤣