Er kørt lidt sur på mit Microsoft Reclusa tastatur og vil derfor gerne havet et nyt nu hvor jeg nu alligevel skifter mus til en Roccat Kone 🙂
Problemet er bare at jeg er helt blank på hvad jeg skal vælge. Har kigget lidt på et G15 den nye version og har også selv spillet med det ttastatur før og det er ganske godt men jeg savner et tastatur med flade taster. Lige nu har jeg et godt øje til Razer Lycosa som jeg synes ser godt ud men er der nogen som har nogle erfaringer med det og kan sige om det er okay?
Kravene til det nye tastatur vil nok se sådan her ud.
Flade taster evt lys i tasterne rigelig med genvejs taster
Der er igen budget så det er bare at fyre løs Hvad kan anbefales?
Jeg har et Logitech G15, og jeg synes det er super nice at bruge.
Razer laver også nogle fede ting, og deres Lycosa ser sweet ud, efter min mening. Hvis jeg skulle vælge nyt tastatur, så blev det et Razer Lycosa :yes:
Er også glad for mit reclusa men je savner virkelig de flade taster synes tasterne på sådan et microsoft reclusa er utrolig høje. Razor Lycosa tastaturet er heller ikke på lager ved specielt mange her hjemme så jeg venter lige lidt med at købe det. Men en ting er sikkert og det er at jeg skal have bestilt sådan en Roccat Kone mus den ser da virkelig lækker ud og med en hulens masse indstillinger 😀
Har haft Lycosa en 1 dag og kunne ikke komme overens med de flade taster, men har heller aldrig ejet en bærbar så er ikke vant til dem. Men det der skuffede mig mest ved det var at det ikke virkede særligt robust og solidt, vejer ikke meget og syntes den plastik der er brugt virker billig.
Jeg overvejer stærkt om det skal være det tastatur men var plasticen bare blød og spinkel altså dårlig kvalitet? Fungere det ellers fint nok? Men nu bruger jeg også bærbar stortset hver evig eneste dag så jeg har vendet mig til de flade taster og synes virkelig det er rart at have 🙂
#6 Jo det funkede ok, men syntes bare det virkede for spinkelt og skrøbeligt. Man var næsten bange for at det fløj på gulvet hvis man nøs 😛 Men havde det kun en dag, så blev det solgt videre med et ordentligt tab 😲
Nå okay men jo det ser lidt tyndt ud men jeg tror nu alligevel jeg vil forsøge mig med det 🙂 Jeg kan jo altid benytte mig af min 14 dages retur ret hvis jeg synes det ikke virker også gå tilbage til mit microsoft/razor reclusa tastatur også bare nøjes med sådan en Roccat Kone mus 🙂