Det er småting, du vil få ud af at skifte noget ud. HD3870 er stadig et godt grafikkort, Q6600 er stadig en god CPU, og dit bundkort er også udmærket. Du vil måske kunne overclocke lidt mere med et bedre bundkort, men ikke nok til at retfærdiggøre prisen (synes jeg i hvert fald). Det vil være bedre at skifte både CPU og bundkort, hvis du på et tidspunkt vil skifte til Nehalem eller en anden platform.
Hvis pengene brænder i lommen (sådan kan det jo være 🙂 ), så brug dem på noget, der har længere levetid. Vandkøling er et godt forslag, synes jeg. Jeg brugte for over et år siden 1700 kroner på vandkøling, og det var altså lækkert - og kan stadig bruges en del år fremover.
En anden mulighed er et nyt lydkort. I din profil står der, at du bruger onboard lyd, og det vil altså give en verden til forskel at købe et ordentlig lydkort - og igen er det noget, du kan få stor glæde af i flere år. Sørg for at købe PCI-Express, så det netop kan være brugbart længere.
En tredje mulighed er et lækkert kabinet, men det ser ud til, du allerede har det 🙂