Superbruger
Tilføjet:
22-10-2008 16:51:18
Svar/Indlæg:
1037/59
Hej
Min computer gider lige pludslig ikke at starte.
Jeg tændte min pc som jeg plejer, gik i gang med at downloade en patch, og gik ind og så tv. Da jeg kom tilbage efter 20 minutters tid, var skærmen sort. Jeg startede min pc i igen og den virkede. Jeg kom ind til skrivebordet, men lige pludslig gik min computer ned. Jeg åbnede kabinettet og tjekkede om vandet fra mit vandkøling var utæt, men det var det ikke. Jeg lagde mærke til at slangen der går fra min cpu til pumpe var meget varm. Pumpen havde altså ikke startet op sammen med computeren. I går havde jeg lavet noget cable management i mit antec 900 kabinet, men alle kablerne sad hvor de skulle. Jeg ventede 20-30 for at slangen fra vandkøling var kold igen, så jeg kunne tænde computeren.
Da jeg tændte gik blæser, pumpe og alt andet i gang, men efter 2 sek gik min computer ned igen. 2-5 sek efter prøvede den at genstarte, men slukkede igen. Jeg slukkede for min strømforsyning for at den ikke skulle blive ved. Jeg fandt min manual til bundkortet frem og fjernede batteriet fra CMOS. Efter der var gået 2-3 min satte jeg det i igen, sammen med strømforsyningen. Jeg startede computeren op igen, men den gik ned igen.
Jeg ved ikke hvad problemmet skyldes, men jeg håber at nogle af Jer måske kender svaret på mit problem.
I kan se mine specs på min profil.
Mvh.
Sdammads