hej med jer er der nogen der ved om det er muligt at skifte et bundkort i en fujitsu siemens amilo a 1667g eller er der nogle ider til hvorfor den er død har købt nyt batteri til den i håb om at det var det 😩 men den kommer lige med et lille klik når man trykker på start knappen har prøvet at tage ram hd og netkort ud af den men ingen reaktion 😕 håber der sidder en af jer der ude der kan hjælpe mig
der skal være en stang ram i for at den kan starte. det kan være bundkort / cpu eller grafikkort der er kogt. hvis du kan så ,send batteri tilbage . den kan godt køre med en defekt batteri. løs dele til bærebar er ikke noget man sådan bare lige køber . du kan få cpu /ram og hd .bundkort tror jeg ikke på det kan betale sig og røre ved .
Havde en dell inspiron 6000,, den gik tastaturet istykker på,, et nyt hos dell, ville koste 1200kr,, pc'en var 4år gammel og havde kostet 6200kr fra, ny, så det kunne ikke svare sig
Jeg har måske et bundkort du kan bruge, ved ikke om det vil passe 100% lige nu men jeg har en 1660 serie fuji maskine som jeg kan pille bundbrættet ud af men jeg tjekker lige når jeg kommer på job.