-> #40
Enig.
Jeg styrer, selvom det måske ikke virker sådan, lidt "tonen" i mine svar/indlæg, med smilies. Det er vist blevet pointeret, at skrift kan læses forskelligt (tak til alle de religøse tosser, om så de tror på Muhammed, Jesus eller AMD). Nu kender jeg også Tom81 privat og ved, at han (som jeg) går i folk med træsko på. Men samtidig også, at han er en bundreel fyr, der siger sin mening.
Det er nogle kvaliteter jeg kunne savne hos mange andre. At man stod ved det man sagde, og tager man fejl, ja så er man sgu også mand nok for at indrømme det. Ofte så er, hvis man kender ham, Toms indlæg og svar ret nemme at tolke.
Hvis han lyder småknotten, så er det som regel fordi han er det. Forskellen på Tom og jeg er blot, at Tom81 skriver det. En fader, der blot irrettesætter de unge lømler. Det kan sommetider lyde trælst, men sådan er det jo med os nørder. Vi kan jo ikke lide hvis andre kommer og fortæller os hvor skabet skal stå, endsige hvis vi har købt den forkerte hjørnesofa fra IKEA 😀
Jeg er sgu glad for, at have Tom81 på Messenger. Så kan vi tage vores debatter dér, i stedet for at spamme forum med kællingesnak 🤣