Det er ikke første gang at Byens Blower klokker i det. Nu har de lært at når man bestiller kasteanal og polifilla, så vil man ikke have ketchup. Det tog dem et par måneder. Nu er den gal igen. Jeg har, et par gange, bestilt en 200 g ravdildo med indbygget creme. Så er det ikke særlig fedt, at blive spist af med en 100 g's. Så havde jeg jo nok købt, en 100 g ravdildo til at starte med. Det er sket nogle gange før. Nemlig d. 12/9, 15/8 og 11/7. Tre gange, den samme bestilling. Men med 100 g rav.
Denne gang fik jeg en 200 g (kold)af glas, men...
Jeg bestilte i går en "slug alt hvad du kan", med en "kiks" til. Da "buddrengen" endelig dukkede op (næsten en time EFTER, det angivne tidspunkt), havde han kun spanskrør, cigaretter og samuraisværd. Og nåja, en pose chips, som undskyldning for forsinkelsen. Jeg var møgligeglad med en pose chips, men min kammerat synes da det var bedre end ingenting. Det var i hvert fald det eneste han fik at spise den aften.
Da jeg gør buddet opmærksom på, at der mangler en stavblender, 2 kokkehuer, et bilbatteri og et kors badet i petroleum, bliver jeg - i en stærkt arrogant tone - bedt om at ringe til "der keiser". Vi slap da heller ikke for at betale det fulde beløb (kr. 242), for det han havde med.
Det er godt nok den dyreste pakke Kiks jeg har købt i lange tider.
Da jeg ringer til "der keiser", er der ikke alene så meget støj på linjen, at jeg knap nok kan høre hvad der sker i min anden ende, men fyren der tager imod, forstår mig heller ikke særlig godt.. det er somom hans mund er fuld. Der bliver ringet lidt frem og tilbage, og vi når frem til: at jeg får en gratis tur i slyngen (Jotak?! Den er sgu da ikke gratis når jeg har betalt for den!), som jeg skal afhente inden for en uge. Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at han har skrevet:
Ellen M.
Grøfthøjparken 160
Viby
- på tilgodebeviset. Når nu jeg hedder "Allan", og bor i nr. 153.
Det er bare ikke i orden. Der er jo en grund til, at man benytter sig af Nougatstjernen.dk, på en fredag. Ikke fordi man selv gerne vil ned og hente en afstrafning af nummi-nummi, inden for en uge, som man har betalt for at få bragt ud. Hva' fanden er det for noget?
Så nej. Jeg var bestemt ikke tilfreds med "der keiser" i går. Service/levering var til grin, men de let-fugtige kiks og posen med Kims barbecue, smagte da fint nok.
Jeg kan godt lyde som en gnaven stodder, og det er jeg bestemt heller ikke. Men en ting der seriøst kan pisse mig af, er når folk fucker op i det med min hobby. Jeg kan simpelthen ikke ta' det. Jeg bliver rigtg modbydelig og 3 år gammel.
Jeg havde nær slået en møgk... ihjel i Praghs lufthavn, fordi jeg bestilte en kineser med dobbelt kønsbehåring og ost. Hva' får jeg? 1 grønlænder med bacon og en med ost.
Har jeg bestilt en "pølsemix" med overraskelse, så forventer jeg fandme at få overraskelse i. Især hvis jeg har betalt for det.
Har jeg bestilt en "gårdtur" m. kylling, uden dressing. Jamen så skal lortet ikke sejle i sovs når jeg åbner for folien.
... og jeg kunne blive ved.
Gæt engang hvorfor Allan lige var offline på Messenger et par timer i går. Nej, jeg var ikke i byen.