-> #3
Har man et sæt hifi-højttalere, så ja. Men et surroundsæt fra Logitech til kr. 500,- ?!
Tror jeg næppe 😀
-> #4
Jeg er nu ikke den eneste med et kvikt hoved på dette forum 😉
Men jow. Det er fuldstændig ligemeget. Bare husk at bytte rundt på front og rear/surround. Ellers bliver det en mærkelig film 🤣
-> #5
Enig :yes:
-> #6
Igen... RCA kabler?! Hvem bruger RCA-kabler til et sæt gode højttalere? Giv mig en adresse og et telefonnummer, så kommer jeg og dickslapper ham med en oversize dildo fra den lokale pr0n-shop 😎
-> #8
Jeg tror de fleste af os godt vidste hvad du mente 🙂
Det hedder jo ikke en "DVD", men en "DVD-afspiller". Det hedder ikke en "diskette", men en "CD-ROM", og etc. Men vænner sig til, at folk af og til bytter rundt på begreberne. Det er skam ikke en dødssynd.
Jow, hvis du kommer til at sige "ATi", i en nVidia-tråd. Så kan det godt være, at du bliver hængt op på langs 😛
Gå ned i den lokale Merlin/FONA eller elektronikforretning. Køb den længde kabel du skal bruge, og to RCA hun og to RCA han. Så afisolerer du kablerne, sætter dem fast. Om du lodder, vikler eller bruger gaffatape kan være fløjtende ligegyldigt.
Så har du sparet x-antal hundrede kroner, og føler dig ikke røvrendt.
Du køber alligevel nye kabler, når du en gang skal skifte højttalere eller whatever 🙂
-> #9 + #10
Alt for dyrt og kedeligt.