Mister "Utålmodig" kunne jo selv lette den fede finger fra lasagnen og tjekke. Men nej. Nu gør jeg det lettere for dit dovne korpus: http://hwt.dk/literaturedetail... 😉
Jeg anbefaler dig at købe "katoder" til den Nexus 🙂
Og ja. Ingen problemer dér. Genial fancontroller. Jeg er dog lidt uenig med anmelderen. Alt efter indstilling af følsomhed, er "larmen" fra din harddisk nok. Dvs. du kan bruge den som aktivitetslys, i stedet for den fesne LED i fronten 😎
-> #8
... seriøst. Hvad er der i vejen med dig? Tahiti er slet ikke min type? 😩 :no:
du kan altid lave din egen via nogle gamle højtalere, deres motherboard går som indput så: normalt ville det være: Musik => Højtalere hjemme Versionen: Musik => Lys
men så skal man helst bruge nogle dårlige højtalere..du vil jo ikke smide 80Watt i hvert rør 🤣
og det virker :) nogle gange bedre end dem man køber. og så kan du lave din egen box hvis du vil 😉
ahh... Der skal ingen fusk i min computer! alt sidder perfekt og mig og min kammarat har brugt 2 timer på sammen og samle den.. der er ikke et kabel der sidder hvor det ikke skal! 😛 men bare der var en sort i stedet for sølv... da mit twelve hundred er sort.. :'-(
Ej jeg mener det seriøst.. jeg vil gøre alt for at kunne få den originalt i sort..? eller kan du give mig en ledetråd til hvad eller hvordan jeg kan finde en der er sort.. hva skal der så stå under tekniskespec..??????