Ang. CPU. der skal det ihvertfald være en Dual du køber dig, da det kræver ret meget processer kraft for at kunne se film i HD. Jeg tror faktisk at det er miniums krav med Dual (hvis du skal se film i HD.)
Ang. TV.kort, der kan jeg klart anbefale dig et Hauppauge, i den model du nu end skal bruge til din antenne. Men vær opmærksom på at det ALDRIG er ligeså godt billede/signal som på dit TV. uanset hvilket tv-kort du køber.
Lydkort kan sagtens være Onboard.
--
Det som min erfaring er, nu efter at have haft mit mediecenter i et års tid nu, er at jeg måske skulle have haft købt en lidt størrer CPU. (har en AMD Duel 3800) ikke at den ikke ER stor nok, men nogen gange er den lidt sløv. Især fordi man måske tit convetere DVD'er om til AVI. så de kan ligge på harddisken (eller jeg gør) og det tager lidt en krig, og derved self. lyn-børge-hurtigt bruger en MASSE harddisk plads når man gerne vil have sine film liggende på selve mediecenteret. Så du skal nok måske regne med at din strømforsyning skal kunne trække en del harddiske. Men det er jo naturligvis ikke en nødvendighed, men hvis man som jeg er doven og ikke gider lette røveren efter en DVD. så 🙂
Venligst