Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2008 18:06:30
Svar/Indlæg:
4107/224
Hejsa.
Det her problem har efterhånden naget mig i et godt stykke tid efterhånden, og nu lukker jeg altså alle mine frustrationer ud hér.
Jeg har net hos Yousee, og det virker generelt ikke som det skal. 2 gange har jeg oplevet at de har mistet forbindelsen til netværket i mit område, og det har jeg brugt 30 minutter på at finde ud af begge gange (supporten hos dem er ikke så skarp, og så blev jeg stillet om 4 gange).
Af og til skal jeg også op og tænde og slukke for mit modem, før det gider at give mig netforbindelse.
Disse ting er dog ikke de værste.
Det spil jeg spiller lige for tiden, er Counter-Strike, og det virker generelt heller ikke.
Nogen dage kan jeg være heldig at jeg kan joine en server og så spille derpå uden noget som helst, andre gange, så kommer jeg ind, og spiller i 5 minutter, for så at få den lille røde besked i hjørnet ''connection problems''.
Når det er på sit værste, kan jeg kun lige komme ind på serveren, og så mister den forbindelsen når jeg skal vælge teams. Andre gange kan jeg ikke engang komme ind. Så går den i stå ved ''parsing game info''.
Jeg har testet om det evt. var mit CS den var gal med, men det er det ikke. Alle mine andre online spil på steam virker heller ikke.
Jeg har lige skiftet bundkort, og det gjorde det også med mit forrige.
Hvad kan være galt?
Jeg har tænkt mig at ringe til supporten igen i morgen, for at spørge dem til råds, selvom jeg ikke regner med en brugbar løsning.
☹