Ny adobe flash giver store problemer

Software d.  27. oktober. 2008, skrevet af Burgurne
Vist: 575 gange.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2008 01:36:29
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Adobe popper op ved boot og siger, at der er en ny version af flashplayeren klar, og om jeg vil installere den med det samme. Hvis jeg gør det, så går IE7 ned ved hver eneste side jeg derefter har besøgt som bruger flash "Et tilføjelsesprogram har forårsaget problemer" (nogenlunde sådan er ordlyden), og det er filen til flash 10 der er problemet. jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere flash 10 flere gange men med samme resultat. Jeg har prøvet både med og uden aktiv Kaspersky, men samme resultat.
Ej heller i Chrome browseren kan det installeres. Der melder Adobe fejl allerede under installeringen.

Hva' gør jeg galt? Jeg havde heldigvis et ghost-image der kun var 3 dage gammelt, så det er røget ind, og nu har jeg så mistet en af mine Far Cry 2 installationer (sikke noget lort, det her), der er 4 igen.
OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2008 10:21:11
Svar/Indlæg:
1262/95
I og med det er en ny version af Flash, så ved jeg ikke hvor meget hjælp der er at hente, det er selvfølgelig ærgeligt at du har været nødt til at hive et image af din installation ind, kunne du ikke bare have afinstalleret Flash ?

Adobe er lidt uheldige for tiden, deres Adobe Reader 9 giver også problemer for dem i øjeblikket og det virker lidt som om de er i vildrede omkring de fejl der er meldt ind.

Jeg tror du skal holde dig til Adobe Flash 9 lidt endnu, kan du ikke finde den, så smid lige en besked, jeg har den til at ligge.

Fonzi

Superbruger
Tilføjet:
27-10-2008 10:55:18
Svar/Indlæg:
262/18
Ved afinstallation benytter du så "Tilføj/fjern programmer" i Windows? Adobe anbefaler nemlig selv at man bruger en speciel "uninstaller" pga. alle de forskellige plug-ins. Du kan finde den her:

http://kb.adobe.com/selfservic...

Det da et forsøg værd.

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2008 11:13:33
Svar/Indlæg:
1262/95
Typisk Adobe at skulle lave en seperat uninstaller til deres applikationer, hvorfor ikke bare lave det ordentligt i stedet?

Med det sagt så synes jeg ikke jeg har oplevet problemer de gange jeg har benyttet Add/Remove programs til at afinstallere Flash Player med.