S.t.a.l.k.e.r hjælp

Spil d.  27. oktober. 2008, skrevet af Sir D_Devil
Vist: 344 gange.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2008 15:22:27
Svar/Indlæg:
2872/90
Helt ærligt hvordan fanden kan nogen udgive et spil med så mange fejl.. FUCK det spil driver jo en til vanvid.. var så tæt på at gennemføre det også fucker det op.. arhhh!

NU har jeg så installeret den nye patch. og ville starte forfra(ik fordi jeg havde lyst) Men vil fandme gennemføre det lige meget hvad.

Nå men alt forløber sig sådan set godt nok. for lavet alle side missionerne i starten, men nu kan jeg ik komme videre med hovedet missionerne.. Er kommet til der hvor man skal raide "machin yard" men dem som normalt følger med en. bliver bare stående.. nu har jeg så ene mand nakket dem alle "omkring 20 stk" men der sker ikke en skid. Stå bare jeg skal vente på forstærkninger! har ventet 20 min nu og intet sker..

Nogen som har en ide om hvordan jeg kommer videre???
Trueson

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2008 15:38:40
Svar/Indlæg:
638/62
Hmm... det er typisk, men en ny installation af spillet er det eneste jeg kan komme i tanke om... du kan jo downloade det et sted, når du allerede ejer spillet er det jo ikke noget at få moralske skrupler over.

Du kan jo tage dine "save-games" med over og se om det virker...

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2008 16:17:44
Svar/Indlæg:
2872/90
Læste lidt på nettet og det nemeste er at starte et nyt spil.. bare irriterne man skal starte forfra hele tiden,,

Fonzi

Superbruger
Tilføjet:
27-10-2008 18:30:54
Svar/Indlæg:
262/18

Var "venner" med "STALKER/Loner" fraktionen og de patruljerede i området - ventede til de var i nærheden og angreb så - derefter kom de mig til hjælp. Men husk altid at gemme jævnligt og i forskellige filer, ikke kun med quick save - det er fucket op for mig en gang 😩

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2008 18:40:47
Svar/Indlæg:
4230/89
hvis det er der hvor i bryder sådan en væg ned, for at komme ind i den lille by der, så mener jeg da slet ikke de kommer med indenfor væggene!?

men det kan også have noget at sige, om man har installeret andre mods osv...
det har jeg ihvertfald oplevet ved andre spil, fks Oblivion, hvor nogle ekstra Mods jeg lagde ind, var skyld i man ikke kunne gennemføre thieves guild quest...

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
27-10-2008 18:57:44
Svar/Indlæg:
2534/80
#4 Tro det er clear sky der bliver snakket om, er det ikke i soc de gør det med muren?