11 M spiller WoW :O [WOW grows to 11M]

Litteratur d.  28. oktober. 2008, skrevet af anru2007
Vist: 821 gange.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:37:58
Svar/Indlæg:
5891/423
(For dansk se ned)

WOW grows to 11M

Blizzard's massively monstrous MMOG hits new subscriber milestone two weeks before launch of second expansion.

Blizzard Entertainment is just over two weeks away from releasing the second expansion pack to its genre-dominating massively multiplayer online role-playing game World of Warcraft, Wrath of the Lich King. And despite increased competition this year from the likes of Funcom's Age of Conan and EA Mythic's Warhammer Online, Blizzard has managed to continue to stave off WOW fatigue to usher in that expansion's arrival.

Today, the Irvine-based developer said that its worldwide subscriber base had exceeded 11 million. Adding a little color to that number, WOW's citizenship would rank just higher than the total population of Greece, according to the Central Intelligence Agency's World Fact Book.

As revealed in Blizzard parent company Vivendi SA's recent financial reports, World of Warcraft has been on the cusp of hitting 11 million subscribers since July. Today's milestone comes just over 10 months since Blizzard touted WOW's 10 millionth subscriber in January.

As Blizzard uses a variety of payment plans in different countries, the publisher defines "subscriber" thusly: "World of Warcraft subscribers include individuals who have paid a subscription fee or have an active prepaid card to play World of Warcraft, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game over the last 30 days are also counted as subscribers. The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions, and expired prepaid cards. Subscribers in licensees' territories are defined along the same rules."

World of Warcraft subscribers hail from a number of countries and regions, including North America, Europe, China, Korea, Australia, New Zealand, Singapore, Thailand, Malaysia, Chile, Argentina, Taiwan, Hong Kong, and Macau. Most recently, WOW was launched in Russia and Latin America.

Wrath of the Lich King will launch for the PC and Mac on November 16. For more on the WOW's second expansion, check out GameSpot's previous coverage.

------------------------------------------------------------------------------

Dansk version (google translate)

Blizzard Entertainment er lidt over to uger væk fra at frigive den anden Expansion Pack til sin genre-dominerer massivt multiplayer online rollespil spil World of Warcraft, Wrath af Lich King. Og trods øget konkurrence i år fra lide af Funcom's Age of Conan og EA Mythic's Warhammer Online, Blizzard har formået at fortsætte med at afværge WOW træthed på at indføre, at ekspansion ankomst.

Dag, Irvine-baserede bygherren sagde, at dens verdensomspændende abonnentgrundlag havde oversteget 11 mio. Tilføje lidt farve til det antal, WOW's borgerskab vil Rank lidt højere end den samlede befolkning i Grækenland, i henhold til Central Intelligence Agency's World Fact Book.

Som afsløret i Blizzard moderselskab Vivendi SA's seneste finansielle rapporter, World of Warcraft har været på nippet til at slå 11 millioner abonnenter siden juli. Dagens milepæl kommer lige over 10 måneder siden Blizzard roste WOW's 10 milliontedel abonnent i januar.

Som Blizzard bruger en række forskellige betalingsmidler planer i forskellige lande, de udgiver definerer "abonnent" thusly: "World of Warcraft abonnenter vil omfatte personer, der har betalt en abonnementsafgift eller har en aktiv forudbetalt kort til at spille World of Warcraft, såvel som dem, der har købt spillet og er inden for deres frie måned adgang. internettet Game Room spillere, der har fået adgang til spillet i løbet af de sidste 30 dage er også tælles som abonnenter. Ovenstående definition dækker ikke alle spillere ved fri salgsfremmende abonnementer, udløbet eller annulleret abonnementer, og udløbet forudbetalte kort. abonnenter i licenstagere «områder er defineret efter samme regler."

World of Warcraft abonnenter hagl fra en række lande og regioner, herunder Nordamerika, Europa, Kina, Korea, Australien, New Zealand, Singapore, Thailand, Malaysia, Chile, Argentina, Taiwan, Hong Kong og Macau. Senest WOW blev lanceret i Rusland og Latinamerika.

Wrath af Lich King vil iværksætte for PC og Mac på 16 november. For mere om WOW's anden udvidelse, tjek Gamespot's tidligere dækning.
--------------------

Link: http://www.gamespot.com/news/6...
-----------------------------------

Ingen Flame wars tak!... 🙂
lumske

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:44:07
Svar/Indlæg:
3485/76
aaahhhh convert til en anden genre 😐 nørder med for meget tid 😲

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:44:48
Svar/Indlæg:
5750/124
Damn det er vildt (spiller det ikke selv).

Det er både fedt og nedern.

Det er fedt der 11 millioner som spiller det samme spil, men ikke alt for fedt at Blizzard så får 1.1 milliard kroner (hvis vi går ud fra alle betaler 100kr./md). Man skal self husk at trække prisen for vedligeholdelse osv. fra.

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:44:57
Svar/Indlæg:
6624/113
Man kan så konkludere at der er 11millioner mennesker som seriøst mangler en hobby, hvis de gider bruge tid på at spille noget man ikke kan fuldføre...

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:47:21
Svar/Indlæg:
5891/423
#3 man kan så også sige mennesker som dig, synes folk skal have den samme menning som dig eller skride af h til... 😐...

😉

Spiller ik spillet selv, da jeg synes det er kedeligt....men når 11 mio spiller spillet, så er der altså noget i det spil...
---------------------------------

lumske

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:48:24
Svar/Indlæg:
3485/76
orv forresten... det er vel værd at bemærke at de vel også tæller fråssede accounts med der.. så der kunne i teorien sagtens være RIGTIG mange nedlagte accounts som de ingenting for for 🙂

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:49:30
Svar/Indlæg:
5891/423
#5 ja det kan du have ret i 🙂

Campin

Superbruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:51:35
Svar/Indlæg:
347/51
Synes ikke man skal nedgøre folk der spiller WoW bare fordi man ikke selv kan se det sjove i det, jeg spiller det ikke selv, men har prøvet det, og synes det var MEGET kedeligt i længden, men jeg nedgøre dem ikke, (dog synes jeg WoW er en Epidimi der skal tilintetgøres 😲 Just kiddin') Men 11Mio er Sgu mange!

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:52:33
Svar/Indlæg:
1889/115
ved du hvad? Det er mange! 😲 😲
Damn, go'e tjente penge hos Blizzard!! Wow! omg! 😲

og ja #3 nemlig! 😎 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 19:55:26
Svar/Indlæg:
5891/423
#8 hvad er du på? speed? 😛

Strømskuf

Overclocker
Tilføjet:
28-10-2008 20:03:38
Svar/Indlæg:
389/12
håber de bruger pengene på at gøre diablo 3 super godt 😛

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 20:06:22
Svar/Indlæg:
6624/113
#4 - Den der konklusion står helt for din egen regning - og det er mig en gåde hvor du får det fra... 🤡

#7 - Jeg nedgør ingen, men siger blot min mening. Jeg har som sagt aldrig forstået at man gider bruge SÅ meget tid, og SÅ mange penge på noget man ikke kan fuldføre.

At folk så synes jeg er mærkelig når jeg springer i faldskærm eller kører trackdays på Motorcykel, kan jeg så med rette sige "du forstår det ikke fordi du ikke har prøvet det" til.... 😎

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 20:15:29
Svar/Indlæg:
2872/90
11 millioner mennesker med " absolutely no life at all"

Har faktisk tænk på at lave en afvænnings klinik til folk som er afhæninge af WOW.

Så tager jeg 1495kr. for en tur på min afvænning klink. så skal jeg bare ha ca 1000 tilmeldinger også er jeg millionær.. der er jo selvfølgelig også lidt udgifter. Omkring en halv million vil jeg tro.. 😀

Og hvis nogen har ondt i røven over at jeg vil tjene penge på folks afhænighed. Så kan jeg sige det er jo det samme som blizzard gør 🤣

lumske

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 20:19:01
Svar/Indlæg:
3485/76
så du jo faktisk 5000kr fra at være millionær hvis vi skal tage udgangspunkt i dit mål og beregninger... hvis du vil gå op i detaljerne 😀

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2008 23:25:01
Svar/Indlæg:
5421/53
Disse 11 millioner er BETALENDE brugere.

"World of Warcraft subscribers include individuals who have paid a subscription fee or have an active prepaid card to play World of Warcraft, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers. The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions, and expired prepaid cards".

ScrapDog

Overclocker
Tilføjet:
29-10-2008 08:48:23
Svar/Indlæg:
565/60
Det er nøjagtigt 11 millioner for meget 😛
Men man må da sige, at Blizzard har formået at skabe noget genialt 🙂

Ja, og vice versa (eller hvordan man nu staver det)
Spiller det ikke selv.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 09:37:08
Svar/Indlæg:
2576/125
#15 Ja, eller så er folk bare blevet tilfreds med mindre og har ikke noget socialt liv i virkeligheden. Nu er det ikke alle WoW spillere, der er skudt i hovedet, men de er på samme niveau som CS spillere. Man skal altså kunne gennemføre et spil for, at jeg syunes det er noget værd. 😎

#11 Se sådan noget er fedt at bruge penge på. 😀