fik det afvide af min kammi i dag, da han havde fået en key, uden han vidste det. men den lorte side fatter ikke en sheit efter jeg har lavet det der avatar mærke pis og den skal confirme e-mail. så går den bare istå. lorte flash.
#5 gå ind på dll-files.com og søg på den dll fil du mangler... download den og smid den ind i din cod5 mappe(den mappe hvor resten af dine dll filer ligger) så burde det virke...
#21 på callofduty.com som jeg også prøvede på tidligere i dag. jeg har fået oprettet en bruger, men jeg har ikke fået nogen confirm mail og heller ikke nogen mail om nøgle. og selvom der står at man kan finde nøglen under account, så kan jeg ikke se nogen 😕
kæft jeg hader det lorte hotmail. har oplevet det før nemlig. fuck sådan noget irriterer mig... well, så når jeg da at få spillet det lidt i aften. tak for hjælpen morten 😀
#18 så ved jeg desværre ikke hvad der er galt... du kan prøve at smide ind i din system mappe i stedet men tror ikke det vil virke... bare husk at slette den rigtige dll fil hvis den ikke virker, og hvis den siger at filen bliver brugt af et program eller noget i den stil så lad den ligge. :)
Det er faktisk ok, spillet ca. 15 min og et mindre crash hvor den dog fandt tilbage uden at jeg skulle slukke. Fin stemning, men kræver lidt mere spilletid før jeg beslutter om cod4 er ude 😀
Det er da godt nok en skuffelse med COD 5 :( Stinker da alt for meget af Konsol... Men det er jo også de sammen som lavede COD 3 som KUN kom til konsolerne & og IKKE Infinity som lavede COD 2 & COD 4 😉
Hvad sker der for de hunde & tanks, etc, er de ikke blevet klogere... :no: Alt det crap skulle da for længst have været fjernet :yes:
Og lyden er da også helt ud i Konsolen...
Styringer er alt for tung og langsom i forhold til COD 4 😳 Men ok maps som de bare kan konvertere til COD 4 🤣
Jeg håber godt nok at der bliver strammet kraftigt op i den endelige version da det ellers bliver det HELT store spil flop i år 😲 😲
#35 helt enig, bortset fra det med hundene, de er da meget sjove at pløkke ned 🤡
Ej, det er hvert fald alt for meget præget af konsol. virkelig helvhjertet lavet. håber os de strammer op på ALT ved spillet, men helt ærligt tror jeg ikke det sker 😐