Steelseries Siberia er også udmærket til det formål (:
Sennheiser pc350 er også super lækkert, en af mine venner har lige købt det -> http://www.webdanes.dk/shop/se... - men det ligger lidt uden for prisklassen.
#0 Jeg har haft Sennheiser PC-161 og har nu Sennheiser PC-350. De er begge super najs Headsets, men PC-350 tager nu medaljen i spil! Her er de totalt lækre! Men det nye Plantronics, testet her på siden skulle også være nice:
Og lige til sidst: Jeg ved godt at prisen ikke lige passer med nogle af de headsets, men man får også hvad man betaler for. Jeg har også en kami der har Steelseries H5V2 eller hvad de nu hedder, og de stinker mildest talt. Hans er måske maks 6 mdr. gamle, og mic´en er allerede helt færdig. Man kan slet ikke forstå ham på Ventrilo længere. Lyden i dem, synes jeg, er utrolig flad og diskant agtig, i forhold til både mine gamle Sennheiser, men i særdeleshed de nye 350´ere.
da det ikke er dig der har haft et sådan headset burde du måske ikke lave et `review` den ven skulle måske bare passe på det 🙂 no offence men min virker fortrineligt har ikke haft bøvl med den overhovedet 🤣 koppe sidder omkring øret og ikke på øret så hvis du har brille er det et must 😎 hvis du sidder i flere timer foran skærmen :yes:
tud 😕 du tager det virkelig hårdt hva he he lol det skrev du jo sjovt nok ikke noget om vel 😉 men har også haft et par 350 på men fandt de ekstra kr for dyrt :no: men de er da fede at se på no doubt men har ikke spillet med dem derfor ville jeg ikke sige noget om dem 🙂 men Creative Fatal1ty gaming headset sidder på øret og er ikke for bekvemt efter et stykke tid hvis man har briller :no: men kan klart anbefale h5 hvis ikke man vil gi 800+ for et headset ikke alle er hardcore cs spiller 😉 din kabinet er bare i orden super nice 😲