Jeg kunne godt tænke mig at købe en hel ny computer.. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få hjælp fra nogle af jer, der ved meget omkring, hvordan man får mest ud af pengene. Jeg vil gerne ofre ca. 10.000kr på hardware, kabinettet har jeg fundet: http://www.antec.com/usa/produ... #
2# enig på nær syns jeg 0# skal hole fast i en quad så kune han snåpe den her http://www.edbpriser.dk/Produc... der er alderrade spil ude nu der tager gavn af det så beøver han hiler ikke af skifte når alle spil kan bruge det + det er ret af have vis man laver miget gør jeg og så når der er så mange penge til computeren kune man overveje et HD4870 eller 260 vis der er penge et 280
#4 du skal huske på, at der er intet som er fremtidssikret i denne branche + socket 1336 står for døren.
#0 hold dig til noget som prisbilligt kan svare sig, og spar hvor du kan (så kan du altid opgradere når du føler for det). og i #2 mener jeg TX550 og ikke VX550 (VX er betegnelsen for en meget farlig gas som kan bruges i biokemisk krigsførsel).
Det er jo fuldkomment ligemeget med mindre han skal OC den. En dualcore OCer en tand bedre end en Quad. Men hvis ikke kan man ligeså godt få tage en quadcore og få de to ekstra kerner med.
5# ved jeg godt man siger men.... alt andet lige er quad framtiden og når der allder rade nu er begøt af være soport i spil bliver det kun beder i framtiden og så kan man lige så godt tage den når man skal ud efter min mening men igen jeg kan også nemt bruge 50-60% af min cpu når jeg bare er på nette og har nolge programer kørne så kan ikke undvære det men er nu gald for de exstre fps i far cry 2
om han kører en dualcore på 3 ghz eller en quad på 2,66 ghz kan være fuldkomment ligegyldigt hvis man har et 4850/4870/gtx260/280 hvis man ser på ghz. til gengæld har quad'en 2 ekstra kerner at trække på, og det er jo ikke ligefrem nogen dårlig ting.
#11 Nej måske ikke fra 2,66 til 3,0, men hvis du nupper en E8600(3,33) der er billigere end intels quad, så skulle man gerne kunne mærke forskel med de storekort i store opløsninger.
#13 det ændre også lidt, da du vil køre med flere GFX'er. Så vil jeg også sige en quad, men til normal gaming med single GFX så vil jeg stadig sige en Dual på 3.33 i stedet for en quad på 2.66