Nyt kabinet...

Case-modding d.  02. november. 2008, skrevet af oban666
Vist: 528 gange.

oban666
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2008 21:15:57
Svar/Indlæg:
1440/318
Hay all...

Jeg har ved et uheld regnet forkert på bit buget i banken og er endt med et plus på 1500.-............Åh nej dog;):D

Jeg er blevet endig med migselv om at jeg har fortjæmt at få et nyt kabinet, men så er det store spørgsmål jo bare hvilket...

Det jeg gerne vil have er et kabinet der seg lidt godt ud...(Gerne med rude...),Gerne meget lyd svagt, og gerne med et godt air flow...

Jeg har lidt kik på den her:http://www.antec.com/uk/produc...
http://www.edbpriser.dk/Produc...

Nogen der har nogle forslag fil et fedt kabinet???

PS.
Det jeg har nu:http://www.thermaltake.com/pro...
cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2008 21:37:11
Svar/Indlæg:
3532/303
Jeg ved at der snart kommer en ny model i 18x serien, dvs. at de gamle måske falder i pris samt at man kan få en opdateret model meget snart. Så måske var det en idé at vente en lille smule tid?
Derudover kunne du også kigge på coolermaster haf, acts eller cosmos.
Der findes rigtig mange gode kabinetter, så sørg endelig for at støvsuge markedet så du finder det der passer DIG!


Fonzi
 
Superbruger
Tilføjet:
02-11-2008 21:44:32
Svar/Indlæg:
262/18
Har selv den model du linker til. Meget lækker kvalitet, men ikke det bedste airflow! Den har selvfølgelig tykkere sider som skulle virke lyddæmpende, men i sidste ende kommer lydniveauet helt og holdent anpå de komponenter du putter i. Overvej evt. deres 900 model (eller 1200), den har rude og skulle have bedre airflow.

Edit: Det skal forresten lige nævnes at de jo sælger det som et "stille" kabinet, men blæserne der er med er ikke meget bevendt. Du kan ikke høre dem på "low", men så er luftflowet også minimalt, på "medium" og "high" lyder de som hårtørrer :'-( Så der skal nok også bruges lidt ekstra på nye blæsere - ved dog ikke med 900 og 1200 modellen?


lp_larsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2008 14:42:00
Svar/Indlæg:
403/71
Well, det hele hænger jo nok lidt sammen med temperement..

Men tag evt et kig på Antec's nine hundred, og Coolermasters Cosmos S ..

Jeg er selv temmelig forelsket i det sidste, det har bare det (mindre) problem, at der er mange mesh-gitre, hvilket gør det lidt følsomt overfor HW-støj, da det ikke er så godt til at lukke "støjen" inde.. Men kombineret med en støjsvag cpu-køler (evt Siberian Tiger/siberian tiger 2) og nogle stille HDD (F1'ere) og noget stille køling på GFX, så bliver det godt, når jeg engang får råd :D:D:D


edit: hvis det er vigtigt med det støjsvage, så nup en P182, og skift blæserne ud, så er du rigtigt godt på vej...


FSP
 
Superbruger
Tilføjet:
03-11-2008 14:50:19
Svar/Indlæg:
423/28
#0

Har selv denne model, og synes det er rigtig lækkert 🙂

Mht. støj, så er det jo individuelt hvad man synes der støjer. Mine blæsere kører på medium, og jeg kan stort set ikke høre dem. Så for mit vedkommende er støj ikke et problem :yes:


Dr.
 
Overclocker
Tilføjet:
07-11-2008 22:46:08
Svar/Indlæg:
112/19
Jeg har også et p182, som jeg er ret vild med. Få en eller anden til at skære ud til en rude i siden og glæd dig over harddiskophængene. De er meget effektive.
Blæserne er stille på low og siger noget på medium, men jeg har bare en af dem på medium når jeg spiller og det lægger jeg ikke mærke til.
Men som #3 siger så handler det om temperement. umildbart vil jeg tro at et antec 900 er mere noget for dig.