Som #1 siger, så er en klausul en betingelse der ståe i kontrakten..
Jeg havde fx i sin tid en på min børneopsparing, som jeg fik overdraget fra mine forældre, om at jeg ikke måtte hæve penge på den, før jeg var 21.
Hvis jeg havde brug for pengene kunne jeg kun få dem, med mine forældres samtykke...
Det var i hvert fald teorien. I praksis betød det at jeg skulle ned i banken og snalle med min bankrådgiver for at få flyttet pengene til en anden konto, hvor jeg så kunne hæve fra. Dette kunne lade sig gøre fordi banken er en lokal afdeling, og bankrådgiveren er den samme, som hele familien har. Idet han kender både mig og mine forældre, og kan se hvad ejg bruger mine penge til, så havde han en uofficiel tilladelse til at flytte pengene, uden mine forældres tilladelse...
Det KAN være at der er en klausul på kontoen om, at den ikke må indgå i netbanken (altså at du godt må se den, men ikke bruge den), eller at du i TEORIEN ikke må flytte penge fra den, uden dine forældres tilladelse/du er fyldt 20/....
Der er nok desværre ikke andet at gøre, end at vente til du har snakket med rådgiveren, så kan han fortælle dig, hvad problemet er, og så klan i finde en løsning