Hej. Jeg har efter 4-5år hvor jeg slet ikke har fulgt med i computer verdenen igen fundet ud af at jeg skulle have mig en maskine - I mellem tiden viser det sig at der er løbet meget vand i åen siden jeg sidst har fulgt med.
PCI-ekspress er et helt nyt begreb for mig. hvad er der blevet af AGP? 1TB HDD til under 1000,- Wooow 12MB cash på en CPU hvad er nu det for noget? og jeg kunne blive ved med at remse ting op hvor teknologien er løbet hurtiger end mig.
Men jeg har så fået en kammerat til at hjælpe mig lidt med at finde de ting som der nu engang skulle være godt her i år 2008
Det er blevet til at Club 3D HD4870 (1 GB) hvor der som i sikkert ved skal være 2 x 3pins strømstik af en slags på. Mit problem er så at på min strømforsyning(Chill CP-400P4) er der kun ét.
Kan man få stik der omformer fra 4 pins til dette grafikkort stik haløj? Hvor hvordan hvormeget osv. ?
Tom81<- hehe nej dog ikke, profilen trænger nok til en kraftig opdatering! Og der følger nemlig ikke noget med hverken til grafik, PSU eller bundkort, men du mener man kan få det ved enhver lokat hardware pusher ?