-> #5
Jeg står på en fabrik i Hasselager (SystemAir A/S), hvor vi laver ventilationsanlæg. Hvad jeg præcist laver? Jeg står ved samlebånd, og laver "tossearbejde" - som min fader så malerisk kalder det.
Jeg kalder det: "De fucking bedste penge jeg nogensinde har tjent"-arbejde. Men sådan er vi jo så forskellige.
Eftersom jeg først møder kl. 15, har jeg masser af tid om formiddagen, til at sidde og spamme forum. Når jeg kommer hjem om aftenen, kan jeg bare sætte mig ved computeren og slappe af. Jeg skal først møde kl. 15 næste dag jo 😀
Eneste minus er blot, og det er til gengæld et af de store, at jeg stort set ikke ser min kæreste. Hun arbejder jo på normale tidspunkter, hvilket betyder, at hun sover når jeg kommer hjem, og hun er taget af sted, når jeg står op.
Ret nedern, men det er heldigvis kun midlertidigt det her. Eller, det bliver jeg ved med at bilde mig selv ind. De andre på arbejdet er fuldt ud overbevist om, at jeg er "fanget" her nu. Jeg slipper aldrig væk.
Det rører mig nu heller ikke, at skulle blive her de næste år. Men så er det med forhåbning om at avancere lidt. Jeg ville være nødt til at skyde mig selv, hvis jeg står ved det samlebånd om ti år også...
Men, den tid, den sorg 🙂