TAK mapples.
TAK TAK TAK for at du bakker mig lidt op, føler ligesom ikke at jeg havde nogen ret til at skrive det jeg skrev efter at Nuitarius hakkede mig ned.
Fuldstændig enig i dig.
Og tvivler nu på at det altid er sådan som han skriver, ellers ville der jo ikke være nogen gode erfaringer som der blev skrevet herinde.
Man skal også lige tænke på, at de dårlige erfaringer altid bliver skrevet alle mulige steder, de gode bliver sjældent - for at sige aldrig, skrevet nogen steder. Så de dårlige skal man nok tage med et gran salt, og som der er andre der har skrevet, så sker der beklageligvis fejl ALLE steder. skoler, butikker, firmaer, alle steder. selv klippekortautomaterne og hæveautomaterne kan lave fejl. Men hvis de gør det en enkelt gang eller flere gange over længere tid, så bliver de jo automatisk ufatteligt ringe og så er de ikke værd at bruge/handle ved. Det er hvad Nuitarius prøver at sige jo. Men hvis det var sådan, hvor skulle man så handle? eller få klippet sit klippekort?
^ Det må du meget gerne svare på Nuitarius, da jeg meget gerne vil have et svar som er 100% korrekt (iflg. dig)