Det her lyder måske som et luksus problem, men står og skal til at investere i en server/mediacenter, men vil også have et LCD tv. TV'et er følgende og koster omkring 5300,-: http://www.samsung.com/dk/cons...
Serveren: Gigabyte GA-MA78GM-S2H Phenom X3 8450 2 MB (AMD Processor in a Box Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ Kingston HyperX 2 x 2 GB Silverstone TEMJIN TJ08 Enermax Liberty Series ELT400AWT Sammen lagt 3500,- Plus den kommer til at kører med Linux, da der ikke skal spilles på den, og gider ikke et resource krævende styre system. 🙂
Da Serveren både skal være HTPC og server er jeg kommet i det dilemma om jeg skal købe den først eller TV'et. Faktum er at jeg ikke står om mangler nogen af dem direkte, men har lige fundet min Xbox frem og tænkte det ville være fedt med lidt HD gaming. Samtidig kan min bærbar sagtens være server lidt endnu.
Så det er bare et luksus problem jeg har, men hvad ville i vælge? 🙂
Det er lidt det samme med monitorer, de fleste er dog ved at have forstået at monitoren faktisk er meget meget vigtigere end om man kører 88fps eller 110fps. :)
#3 Har da fjernsyn 😀 Men en gammel mobbe dreng af en 26" Prosonic skærm. Den skal jo også virke som server, da jeg ikke gider pumpe flere penge i den stationære for at gøre den lydløs, plus den bruger for meget strøm..