Det pisser mig af!!

Diverse d.  05. november. 2008, skrevet af Sir D_Devil
Vist: 448 gange.

Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 15:46:40
Svar/Indlæg:
2872/90
Normalt skal der en del dumme ting til jeg gider skrive om det her inde. Men det her pisser mig sgu af... Bestilte i fredags hos bjtrading.dk et Gigabyte GA-EP45-UD3P da de udover komplett.dk havde det på lager. Udover det 2 x 2 GB Corsair XMS2 DHX og en e8400..

I mandags for jeg så en mail om fra dem hvor jeg kan se status på mine vare.. Nu stå der at hvilken ram eller bundkortet er på lager. "Mangler en sur smile" Goddamit tænkte jeg, nu skal jeg til alt det rod med at finde et nyt sted og købe tinge henne.. fuck sake

Kigger lige engang på hjemmesiden og ganske rigtig er bundkortet ikke på lager og ramende forventet at komme d. 5/11.

Skriver så lige til butikken for lige at gøre dem opmærksom på at da jeg bestilte stod der alle delende var på lager og hvornår de evt. fik delende igen..

Næste dag ser jeg så en mail fra butikken hvor de skriver at de ikke kan give mig svar på hvornår de for det bundkort, men om jeg har lyst til at vælge et andet..

Nu er det så at det præcist lige er det bundkort jeg vil ha, så jeg skriver at det vil jeg ikke og at de gerne på slette min bestilling.. De sletter den så og jeg finder så et andet sted og købe tinge. ialt 20-25 min efter de slettede bestillingen ser jeg så at der stå, det bundkort er på lager hos dem.. "WTF"
Tænker jeg det må være en fejl der stod jo lige for 25 min at det ikke var på lager.. Tager da lige et screenshot og sender en mail til dem.
Her idag ser så en mail fra dem. hvor der stå der pt. er 1 på lager. og mailen er sendt igår..

DE SKULLE DA HA ET LØS I KUGLERNE!! Det kostede mig 250 mere at bestille de ting et andet sted fra..

Når nok brokkeri fra mig af.. 😎
Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 15:49:02
Svar/Indlæg:
3332/33
well, de sagde jo at de ikke vidste hvornår de fik det på lager igen ? 😀


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 15:52:40
Svar/Indlæg:
2872/90
jaa okay det har du så ret i.. 😉

Men for satan de ku sgu da skrive til mig at de havde fået et på lager så jeg ku ha slettet den nye bestilling..


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 15:54:00
Svar/Indlæg:
3332/33
#2 kan du ikke bare undlade at modtage det, så det bliver sendt retur ? hvis du da gider vente på det.


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 16:00:49
Svar/Indlæg:
2872/90
#3 nu kommer bundkortet i morgen. så nu gider jeg ik gøre mere ved det.. irritere mig bare 25 min efter så er der et på lager... goddamit it pisse me off


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 16:02:32
Svar/Indlæg:
3332/33
#4 tjae, der er jo ikke så meget at gøre ved det. men ærgeligt og træls, det er det hvert fald. 😕


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 16:03:18
Svar/Indlæg:
2676/147
#0

Det er fandme os for meget! Meget kan man stå model til, men det der er direkte at pisse på folk imo! Det er sådan noget der kan få mig til at gå et andet sted hen med mine penge :yes:

-Tahiti


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 16:56:21
Svar/Indlæg:
2576/125
Sådan noget pis! Hvis det kun var fejlen med, at de havde skrevet det var på lager, så kunne man tænke "nå ja, fejl sker", men det andet det er fanme noget pis. :no:


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 17:01:21
Svar/Indlæg:
3332/33
#6 #7

kan sige det ikke er noget de normalt gør. #0 har været meget uheldig.
har tit handlet ved bj og de plejer ikke at lave så store "fejl".


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 17:09:56
Svar/Indlæg:
2872/90
#8


Har os handlet der et par gange og tinge har altid kørt som det skulle... Så de har vel bare haft en dårlig dag..

Men noget jeg så bliver sur over nu er at de på ingen måde har undskyldt i nogen af de mails jeg har fået.. Et lille vi beklager kunne nok ha hjulpet lidt på mit temperiment..


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 17:10:53
Svar/Indlæg:
3332/33
#9 ja det lyder sku som om de har en dårlig dag 😐


PeterSchmidt87
 
Overclocker
Tilføjet:
05-11-2008 19:53:24
Svar/Indlæg:
4/1
#9 Men det er desværre mere undtagelsen end reglen. Jeg har også flere gange oplevet, at bestille noget, hvor jeg har fået en leveringsdato, der er blevet udskudt flere gange.
Der kommer bare en mail hvor der står den nye leveringsdato, som om det bare er super fint. Ofte når man bestiller nyt hardware, er det jo ret relevant det kommer på den angivne dato, og ikke op til en md. efter.
Jeg forstår ikke den generelle tendens, der er til bare at få en bot til at spamme ligegyldige mails ud til kunderne. De gør sgu mere skade en gavn, og hvis det er fordi det skal være tidsbesparende, bliver jeg først undrende. Der er da vel ingen, der lader sig spise af med så væsentlig en forsinkelse, uden at gøre krav på afslag i prisen. Den konfrontation (som alt andet lige er uungåelig, når virksomheden gentagene gange spiser kunderne af med auto-mails) må jo være mere tidskrævende, end at udarbejde en ordentlig mail, med en form for afslag, eller ordentlig forklaring.


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 19:57:18
Svar/Indlæg:
2872/90
#11 Kan kun være enig i det du siger..

Vil så tage hatten af for at det var personlige mails som jeg modtog.. Men alligevel hva fanden hjælper det når de stadig fucker op i lortet..



Nå men har da fået min cpu idag og den er smidt i. dog i mit gamle bundkort. så håber jeg post dk. letter røven og aflevere resten imorgen.. 🙂