hey alle. ser at man kan downloade spil fra den ps3 store. vil bare høre om man kan tage en form for backup af disse ting. så man altid har spillet selv efter ens ps3 er gået i stykker. Og når man køber et spil til download kan man så kun dl det en gang? eller har man en slags fremtidig sikkerhed nu det ikke er lagret på en dvd ?
Jeg mener at hvis det er spil man køber så ligger de under ens profil, så kan man bare hente det igen, hvis ens ps3 går i stykker eller man skifter hdd, ellers ligger der også et backup tool i menuen et eller andet sted...
#1 har fuldstændig ret. Alle de køb du foretager dig under Playstation Store bliver tilknyttet din account. Så hvis din PS3 går i stykker er det bare at logge på med din profil og så hente dem igen! Det eneste du skal bekymre dig om at tage backup af, hvis du er så nervøs 😛 , er dine savegames
kan jeg logge ind på en anden ps3\ anden IP på min egen private bruger og så DL det jeg allerede har downloaded ? og evt hvor mange gange kan man gøre det ? :)