Har lige haft stort held med min første overclocking af cpu, og nu vender jeg næsen mod mine ram
de kører i øjeblikket 1066mhz, og ville jo godt forsøge mig med at køre dem lidt op. men lige umidbart har jeg intet held haft endnu har forsøgt mig med 1280mhz og 1333, hvor den sidste vel bør være den optimale hastighed når man læser info om cpu. jeg har ikke turdet sætte volt højere end 2.2v ved ikke om det kan være der mit problem ligger? mine trin ligger umidbart som følgene, 800-1066-1280-1333-1600
Det virker som noget af en OC du har gang i. Hvis du prøver at læse om rammene, eller bare generelt om DDR2 ram så er det begrænset hvor meget de kan presses ud over de 1066.
Her får de dem lige over 1100, men så heller ikke mere:
Ham DerekT som er deres "OC-supporter" har en del at sige om dem, hvis du leder lidt rundt derinde. Blandt andet dækker garantien ikke hvis du går over 2,1V 😉 Derudover siger han også at man ikke skal forvente meget mere af dem, og da slet ikke 1280. Mener det maksimale jeg har set dem til på nettet er vist 1121, men kan selvfølgelig ikke finde siden lige nu 😳