Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2008 23:18:38
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg har lige købt en meget stor harddisk til min gamle acer travelmate 2420 en 2.5" intern WD2500beve på 250gb og 5400 omd (der er nemlig kun ca 1 gb fri plads på den 100gb 7200omd hitachi harddisk jeg har i min acer) jeg købte også et Patch Cable CAT5e Cross Over kabel med RJ45 stik idet jeg mener mit Belkin easy transfer cable for windows vista kun kan overføre alle dataerne og ikke dem jeg selv bestemmer, begge computer kører med vista home premium 32 bit, vista firewall og Avast 4.8 den gratis version og har kun 1 Blooth dongle så det er udelukket.
Jeg synes at det er dejligt og ofte også sjovt at få noget nyt elektronik eller software til min(e) computer men jeg har aldrig før prøvet at over føre dataer via ethernet før! Hvordan gør jeg det ? mine 2 bærbare computer hedder faktisk det samme og jeg logger ind på dem begge med samme password, så det måske ikke udmiddelbart nemmere, jeg skal faktisk kun have overført mine billeder, musik og alle min videoer, at kopiere den over på en harddisk og så over på den gamle computer er lidt for tidskrævende,dobbelt arbejde, men hvordan er det lige jeg kopiere mine dataer via ethernet indgangen over på min gamle bærbar ?