Er kommet ud af trit med udviklingen. Vil gerne kunne køre Operation Flashpoint 2 når det kommer ud engang og Fallout 3 indtil da. Kan man sætte et PCI express x16 2.0 i et bundkort der er PCI express x16 (Gigabyte DS3)?
ER blevet træt af ATI, så derfor kigger jeg kun på nvidia...
Ati har fat i den lange ende når man kigger på pris vs. performence 9800GTX+ følger jo kun næsten lige op med et HD4850 og HD4850 er jo lige 200 kr billigere
Tak for de mange svar. Tror det bliver GTX260. Såvidt jeg kan forstå er det et "helt nyt" kort og ikke videreudvikling af gamle. XFX har et til 1800 så det bliver nok dét.
Jeg går ud fra at selvom GTX260 er PCI express 2.0 så kan jeg godt sætte det på mit gamle motherboard som kun er normal PCI express x16?
Jeg ved ikke hvorfor jeg er blevet træt af ATI. Jeg syntes altid der er bakseri med at få det til at køre ordentligt (X1900 GT har jeg nu). Min laptop har et nVidia 8400GT og det er jeg meget imponeret af...
Synes du skule give HD4850 eller HD4870 en chance du bliver positivt overrasket 😉 Men jo hvis det skal være nvidia så er GTX260 det rigtige valg og jo hvis bundkort er med pci-e 1,1 så fungere grafikkortet fint i det bliver nok mere din strømforsyning som kan blive et problem hvis den er for lille.
#7, jeg har selv lavet skiftet fra x1950pro til 4850, hvilket jeg ikke fortryder. Dog vil jeg give dig ret i at nVidia er bedre til at lave drivere, men ikke så meget bedre at det gør for mig er afgørende.