Hey jeg er ved at sætte windows op igen på min maskine, og da jeg var ved at lægge theme xp ind så jeg det her program igen, som jeg ikke har set siden min laptop stritede... (R.I.P)
Siden den bærbare er død og min hukomelse sutter... 😳 blir jeg nød til at spørge jer gutter herinde hvad det er det program hedder:
Det er et program der håndterer genveje i en bar som kan sidde hvor end man vil ha den og jeg synes den virkelig hjælper med at holde orden i skrivebordet, så det vil bare være super hvis der lige er en der kan hjælpe med et navn 🙂
-EDIT: efter et hurtig svar fra en af guterne herinde fandt jeg ud af hvad det er jeg ledte efter, til alle der muligvis er intreserede omdøber jeg hermed tråden 😀 så der er flere xp brugere der kan få en fantastisk orden i skrivebordet!
PS. Jeg håber ikke det koster knaster, men så langt er jeg ikke selv kommet endnu...
Ok. Jeg prøver det lige 🙂 Syntes bare der stod på hjemmesiden at det ikke virkede til xp x64 og vista x64 Please note that Windows XP x64 Edition, Windows Vista 64-bit Editions, and alternate shells are not supported.