What? Midt-Data super service.

Diverse d.  07. november. 2008, skrevet af DuckHunter
Vist: 453 gange.

DuckHunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2008 22:11:03
Svar/Indlæg:
1889/115
Min PSU døde i går, og jeg var helt uden af den. 😳 🙂
http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Men fik pillet PSU'en ud, og i dag har jeg været inde hos Midt-Data. Nøøj hvor jeg blev overrasket! 😲

Fik forklaret hvad problemet var, og 10 sec. efter fik jeg en helt ny. Ingen problemer der!

Alle andre gange skulle varen sendes ind til RMA osv.. Tid og tid.. Men denne gang blev det fix'et på 10 sec. Takker virkelig Midt-Data. ❤ 😎


Hvad er jeres erfaringer med Midt-Datas RMA?
anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2008 22:12:41
Svar/Indlæg:
5891/423
*Det lyder godt 🙂...,måske skulle man overveje dem 😉


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2008 22:17:55
Svar/Indlæg:
6181/270
hvad var problemet?


DuckHunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2008 22:22:29
Svar/Indlæg:
1889/115
Se mit link?

Defekt PSU. Røg + knister osv. Ikke gode tegn. 🙂


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2008 22:22:41
Svar/Indlæg:
8555/439
har aldrig harf problemer med dem,mine RMA er gået på samme måde 🙂
men det har også en del,at sig du kender fejlen 😉 så går det hurtigt.


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
07-11-2008 22:59:39
Svar/Indlæg:
2127/11
Midt Datas rma styrer. Sidste gang jeg havde bøvl med et produkt købt hos dem, var dengang et 6600gt (agp) var et moderne kort. Det jeg havde meldte jævnligt at det ikke fik strøm nok, og det var - fik jeg af vide af en tekniker hos dem - et ret udbredt problem med Nvidiakortene på det tidspunkt. Ind med skidtet, og jeg var på forhånd advaret: Det var et Leadtek, og de insisterede på at det skulle sendes til dem (hvornår får vi den ofte efterlyste bande/svovle smiley? 😛 ). Da de endelig fik besked tilbage, havde de ikke leadteks 6600gt på lager, og jeg blev fluks tilbudt at købe et dyrere kort efter eget valg, med ok rabat oven i købet. Midt Data har altid kun behandlet mig dybt prof, og så går de altså ind i ml det ekstra stykke, for at sikre sig glade kunder.

Kun thumbs up her fra. (det kunne i øvrigt også være nice med en thumbs up og down smiley, nu vi er ved det 😉 )


Pederrs
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2008 00:03:05
Svar/Indlæg:
1198/35
Jeg har altid fået en ny vare med det samme, når jeg har mødt op i butikken med en defekt ting.
Så kan kun sige at de har en super service.


Clintin
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2008 00:10:48
Svar/Indlæg:
1317/46
#3 skulle røg og gnister nu være et problem :)?


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2008 00:31:20
Svar/Indlæg:
6531/410
igen et bevis på at elektronick køre på røg når røgen slipper ud virker det ikke mere.


bornholm
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2008 01:03:33
Svar/Indlæg:
2958/84
#7 ikke for en rigtig OC'er 😳


gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
08-11-2008 04:35:06
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg har haft et grafik kort fra dem det tog 3-4 uger for dem at lette røven ....så tiden er ejg DYBT utilfreds med men ellers var de flinke nok osv.


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2008 08:13:55
Svar/Indlæg:
8555/439
i må ikke hænge mig op på det,men er en vare under 3md Gammel bytte de den med det samme,og er den ældre ? bliver den sendt til RMA,så går der ca:10dag/3uger.
kan de ikke skaffe varen igen,får man et tilbud 🙂 på en beder vare 🙂

Sådan har det være de gange,jeg har haft RMA der.


Clintin
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2008 08:48:13
Svar/Indlæg:
1317/46
#8, jeg ved ikke om du bemærket det, men hvis du åbner en strømforsyning så finder du en lille dampmaskine, og nogle meget små mennnesker der skovler kul. Det folk tror er elektriske ledninger er i virkeligheden rør med damp, derudover kunne det være man skulle give midt-data lidt mere interesse i fremtiden.


#13
FSP
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2008 15:35:19
Svar/Indlæg:
423/28
De fik også repareret min brother printer. Den blev lavet på garantien selvom den var 2½mdr for gammel. Der skulle skiftes printplade 🙂


ShowRespect
 
Overclocker
Tilføjet:
08-11-2008 16:06:45
Svar/Indlæg:
182/8
Der var bøvl med mit gigabyte bundkort, og fik så fortalt at der kunne maksimalt komme til at gå 21 dage. Da der var gået lidt over en månede ringede jeg derinde for 2. gang og fik at vide at den RMA sag havde de sørme glemt, men så de refunderede straks pengene.
Det var lidt irreterende, men ellers kan jeg godt lide midt-data.


#15
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2008 17:44:34
Svar/Indlæg:
4018/217
Jeg har engang haft et 6800gs som jeg sendte til dem fordi det var gået i stykker. Jeg fik en mail samme dag de havde modtaget kortet om at kortet var testet defekt og jeg kunne vælge at få pengene eller få et andet kort.
Det er det jeg kalder god service 🙂


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2008 19:11:56
Svar/Indlæg:
549/118
jeg sendte et bundkort til rma..og måtte selv henvende mig efter 2mdr..der blev jeg så tilbudt et nyt..men har nu også oplevet de byttede med det samme..


DuckHunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2008 20:28:56
Svar/Indlæg:
1889/115
Det skal lige siges det var i Viborg. 😀