Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2008 19:02:58
Svar/Indlæg:
624/105
Har lige installeret vista på ny, da mit internet var blevet utroligt langsomt, og jeg kunne ikke få det til at køre ordentligt. Der er intalleret alle opdateringer til og med sp1, bundkort drivere fra gigabyte og ichr9 fra intel, grafikkort driver 8.8.
Problemet er så at det har ikke hjulpet en rygende fis, da jeg hentede drivere kunne den godt hente med fuld hastighed, men når jeg åbner IE kommer startsiden fint frem med det samme, men skal jeg så f.eks herind, skriver den den sædvanlige historie med at siden ikke kunne vises osv. Først efter et par gange med opdater kan den få sig snøvlet til at finde siden, men er så ca. 30-60 sek. om at loade siden.
Jeg har en 2Mbit forbindelse med 512 upload fra Fullrate, og det har ellers virket fint hidtil.
Jeg har også prøvet med FF, da IE før har været lidt langsom, og blev opfordret til det, men det virker heller ikke.
Er det mit netkort på bundkortet der er ved at stå af, eller er det noget i opsætningen jeg ikke har været opmærksom på.
Håber virkelig der er nogen med et godt råd, da jeg er ved at være temmelig desperat.