Til at starte med vil jeg gerne undskylde for den sene tilbagemelding - jeg ved godt, det er for dårligt, men jeg har en del flyvende omkring ørerne.
#3 Jeg har nok mest brug for at printe, sekundært at scanne. Man skal i hvert fald tydeligt kunne læse almindelig tekst på indscannede dokumenter m.m.
#4 Det er nok ikke meget mere end de 400-500 sider om året, du nævner. Det er bare til min lille virksomhed, hvor det meste egentlig foregår over mail, men en gang imellem skal der jo printes lidt ud. Samtidig er jeg studerende og i gang med specialet, så der kommer også en del, der skal printes ud der. Dog er jeg ikke meget for bare at gå i Bilka eller slige steder for at erhverve mig sådan en kontormaskine - hvad siger I andre?
#5 Som antydet, så vil det være begrænset med kopiering, men kan en blækprinter anbefales til dette?
Omvendt, er det dumt at gå ud at investere i laser/LED, hvis mit behov ikke er større end angivet ovenfor?
Det må meget gerne være en 'bordmodel' - altså ikke et fuldprofessionelt stort monstrum, der kræver en kvadratmeter gulvplads eller lignende ovre i hjørnet.