Problem med åbning af fil

Software d.  10. november. 2008, skrevet af sonsora
Vist: 445 gange.

sonsora

Overclocker
Tilføjet:
10-11-2008 08:20:29
Svar/Indlæg:
188/41
Hej HWT.

Jeg har fået et problem, som faktisk er rimelig alvorligt for mit vedkommende.

Jeg har i lang tid brugt programmet Ultrasurf, som bypasser internetfilteret på vores skole, og som samtidig øger den generelle hastighed på internettet.

Problemet er nu at mit antivirus en dag fik fat i filen, fordi den mente den gjorde noget den ikke måtte (jeg bruger Trend micro internet security 2008), nå, men jeg fik selvfølgelig added programmet til exceptions list, derefter er mit program begyndt at sige "Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. Du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elementet"

Som sagt er det først begyndt efter mit antivrus fik fat i den, jeg har selvfølgelig prøvet og fjerne det og lægge det ind igen, og bruge forskellige v. men samme fejl hver gang..

jeg bruger forresten Win Vista Home premium

Håber meget i kan hjælpe mig.

Mvh.
Jesper
NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2008 10:03:39
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Kan du evt. slette filen fra antivirusprogrammets "skattekiste" (eller hvad det nu hedder)? Altså fjerne "virussen", som en virus?

Hvis du blot geninstallerer, tror antivirusprogrammet jo blot, at den pågældende "virus" er røget ind på computeren igen.

sonsora

Overclocker
Tilføjet:
10-11-2008 10:23:31
Svar/Indlæg:
188/41
Jeg har sat alle hits på exception list, og fjernet alt fra dens vault.. selvom jeg lukker antivirus programmet ned for jeg stadig samme fejl, og jeg må ærligt sige at jeg er helt blank overfor hvad problemet kan være, jeg har ellers prøvet alt hvad jeg umiddelbart kan komme i tanke om.

Riis

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2008 10:29:19
Svar/Indlæg:
4657/53
prøv og afinstallere virus programmet og så se om det virker .

sonsora

Overclocker
Tilføjet:
10-11-2008 10:34:45
Svar/Indlæg:
188/41
Yes, jeg har lige fundet problemet, jeg afsluttede alle mit antivirus's processer i systemprocessbaren, og så kunne det starte, så nu skal jeg bare i gang med at finde ud af hvad det er der blokerer det.

Tak for hjælpen!