Hej alle
Jeg, som arbejder for CareDATA, vil sige at vi handler hos DCS og ikke med Compumail, pc-lager eller andre, som har fuldstændig samme layout som DCS.
Og den mail der er citeret fra compumail er direkte falsk. Vi handler hos DCS og samt et andet firma i dk, men under ingen omstændigheder de firmaer der end måtte dukke op her. Og hvis vi handler med de Compumail, er vi ikke vidende til det og der står i så fald en forkert afsender på de fakturaer vi modtager.
DCS er en engrosforhandler der omsætter for et trecifret millionbeløb om året og det må uden lige betyde, at der er ret mange firmaer der handler hos dem. Det er helt normalt at bruge engrosforhandlere, så vidt jeg ved.
Vi får vores lager-fil, som dcs laver og den styrer vi vores priser, lagerstatus etc.
Vi er et firma der har eksisteret i knap 6 år og besluttede os, for ikke så forfærdelig længe siden, at vi ville have en større og mere omfattende hjemmeside. Blandt andet ville vi have PBS kortbetaling på siden, men det går åbenbart utrolig langsomt hos dem. Jeg har en række sendte mails, som der stadig mangler svar fra PBS. Ydermere er det et af kravende fra PBS, at de skal kunne se alle de kort vi vil handle med, for overhovedet at komme i betragtning. Derfor er de synlige, og vi har "klaget" (stillet os undrende) til PBS, da en række af vores kunder spørger, hvornår det er klar og vi ikke kan svare dem.
Indtil videre er der stadig bankoverførsel, som fungerer ganske fint...
Jacob