rolig nu. Jeg mener bare at det måske også hjælper at se lidt realistisk på det. Altså som du selv siger det er et nytteløst projekt, så synes jeg bare ikke helt det virker på knægten som om han helt selv er klar over det.
Jeg ser det som om en ung knægt har fået en god ide han nu selv vil føre ud i livet, og jeg prøver bare at fortælle han at det måske ikke er særligt realistisk det han har gang i. Måske det ikke er den rigtige måde jeg gør det på, og så undskylder jeg.
Men altså, når man sammenligner sig selv med et selskab der har afskillige millioner i kapital til et lignende projekt, så mangler man lidt sans for realiteterne. sådan ser jeg på det.
Det er sgu ikke for at nedgøre tankerne hos vedkommende, blot at henlede til at Et så omfattende projekt koster rigtig mange penge før det bliver godt.
Intet sted i denne tråd er der fx nævnt noget med en pumpe, hvordan får man hevet 12 volt til en pumpe ud af en bærbar, for gør man ikke det så går hele konceptet jo ligesom af det hele. Det er skam ikke for at være negativ, blot ta være lidt realistisk.
hammerbarnlig, mukkertbarnlig, forhammerbarnlig ?? Det er skam ikke meningen. Eller jo, måske lige med kiksen.. Men det var nu også bare for at provokere lidt 🙂