Jeg har en tre år gammel Acer som stadig virker lige så godt som den dag jeg købte den... Men okay det var så også en travelmate til 12000.
Acer har et stort problem og det er at de er billige, og det gør at en hver idiot køber dem, og derfor er det også en af de bærbare som tager mest skade.
F.eks. har min søsters Acer været død et par gang, og ram har nu en død ram blok, for tøsen har brugt den i sin seng, det er virkeligt noget der kan slå en bærbar ihjel, den kan ikke komme af med varmen. (Btw. har acer lavet den begge gange)
Og hun har da også købt en ny acer, og den virker fint.
Det er nu engang sådan at pris og kvalitet hænger sammen, og at billige ting derfor må have den ringeste kvalitet. (sådan er det i 99.9% af alle tilfælde)
Acer har rigtigt mange billige bærbare - Det er faktisk kun dem og HP som rigtigt laver bærbare til under 5000.
Og der er sjovt nok inden af dem der har et særligt godt rygte. (HP laver mange gode ting og deres Pro laptops serier har dog et godt rygte)
Men køb den du bedst kan lide, jeg fortrækker acer'en over Asus EEE, EEE virker alt for skrøbelig.
Acer kabinettet virker mere solidt.
Har endnu ikke leget med MSI's
Indholdet er det samme så det kan jo være lige meget.