HEy Jeg har tænk mig at skal have et nyt bundkort ved SHG. Nu er det sådan jeg har mulighed for at hente den i morgen. Vil jeg kunne hente ordren i morgen hvis jeg bestiller det nu ??
#3 ahhh ... Når du bestiller en vare, så er den forudbestil! 🙂 De resevere så tingen til dig, og så kan du bare give dine oplysninger, så får du varen 😉
#5 nu er der jo en stor fordel ved at forudbestille ,nemlig at der har du fortrydelsesret det har du ikke hvis du stiller dig i kø i butikken og betaler kontant
Fra SHG's side. "I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.". og så er det ligegyldigt om du har forudbestilt og afhentet i butikken
du forstår åbenbart heller ingenting. Det eneste jeg vil frem til at blot af man kan handle i SHG som i en hvilken som helst anden butik.
I øvrigt er jeg ikk så sikker på at du har samme 14 dages fuld returret hvis du vælger at afhente varen fysisk i butikken. for så har du jo netop mulighed for at tjekke om varen er i orden før du tager den med hjem.
"I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen overdrages til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage tilbagebetaler vi købesummen. Hvis du vælger at betale per efterkrav og ikke afhenter varen på posthuset, vil du efterfølgende blive opkrævet administrations-, fragt- og leveringsomkostninger.
For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til Post Danmark (eller anden fragtmand) senest 14 dage efter modtagelsen eller være tilbageafleveret på shg.dk A/S' adresse: Michael Drewsens Vej 22, 8270 Højbjerg, ligeledes indenfor 14 dage efter modtagelsen.