#38 - Aye, men som jeg også linker til højere oppe så er der som sagt mange der har problemer med 8800GT og WoW, men de kan fint køre stortset alt andet 'perfekt'.
Så det er WoW der har et eller andet problem med nogle 8800GT's, nogle forslog at de forskellige BIOS på grafikkortene kunne have noget med det at gøre..
Har været oppe og investere i et diskette drev her tidligere i dag, men kedeligt nok så syntes min comp ikke lige at den vil finde det.
- En af trådene jeg linker til hedder også noget ala "8800GT problems not solved for a year" eller så'n noget.
- Derfor at jeg giver dem skylden, som jeg også skriver længere oppe, og ikke CPU/Ram etc. - Da jeg nemlig også har prøvet med større/hurtigere af dette (QuadCore, 8Gb Ram, Vista64 (og 32 hvis det endeligt skulle være..).
Det eneste der ikke blev skiftet ud ved overgangen til dette var Grafikkortene.
x2 6000+'eren er så AM2 og den her s939, dog har jeg ikke lige holdt øje med om der er nogen speciel performance gain ved at hoppe på AM2'eren, da den her egentligt har kunne spille alt indtil videre.
Men som sagt, hvis der er nogen der linker til et Intel Build, med eller uden grafikkort så ville jeg med glæde se på det. - Da jeg absolut ingen idé har om hvad der er godt inden for Intel, f.eks. bundkort.
- Minimums kravet er SLI, plads til et PCI-e x1 kort (Lydkortet..), og mindst 6 SATA porte, meget gerne 8.
- Så kommer spørgsmålet om jeg også burde opgradere min 600W PSU på samme tidspunkt, har kigget litd på en 850W fra NorthQ der kostede en ~850.